آسان انتخاب کنید

توضیحات

ویژگی‌های اصلی

  • بالکن
  • گرمایش مرکزی
  • محل تفریح کودکان
  • پنجره‌های دوجداره
  • امکانات
  • آشپزخانه مجهز
  • مجهز به آسانسور
  • پیشخوان آشپزخانه از جنس مرمر
  • ماهواره
  • انبار

توصیف ملک

خرید آپارتمان در اسکودار را که از نظر موقعیت می‌توان همتای بشیکتاش در قسمت آسیایی استانبول قلمداد کرد و دارای تاریخ و فرهنگ غنی بوده و غذاهای خوبی داشته و مناظر فوق‌العاده‌ای از قسمت اروپایی کشور در آن سمت تنگه بسفر (بوغاز) را ارائه می‌دهد. نورپردازی چشم‌نواز، سفر کوتاه با قایق، مترو یا عبور با ماشین از روی پل از جمله ویژگی‌های متمایز این منطقه هستند. اسکودار در مقایسه با بشیکتاش ساختاری سنتی‌تر دارد، با این حال، از نظر درآمد و ثروت همانند بشیکتاش است، زیرا گردشگران کمی به این منطقه عزیمت می‌کنند.

این منطقه در حاشیه کادیکوی مستقر است که مرکز بخش آسیایی استانبول به شمار می‌رود و بسیاری از افراد از عنوان تکسیم برای اشاره به این منطقه استفاده می‌کنند. این منطقه نیز تاریخی غنی دارد، اما بسیاری از گردشگران اغلب از سمت دیگر آب این منطقه را مشاهده کرده‌اند و خط ساحلی آن نیز مملو از عمارت‌های مسکونی است که در ترکی استانبولی تحت عنوان «یالی» خوانده می‌شوند.

پیش فروش اقساطی آپارتمان در اسکودار با ویوی دریا

اگر در این سمت از شهر هستید، حتما باید از اسکله اسکودار بازدید کرده و غروب خورشید که منظره بسیار زیبایی ایجاد می‌کند را تماشا کنید. هنگام غروب به نظر می‌رسد که خورشید چند ثانیه بر روی قصر توپ کاپی در آن سمت آب استراحت می‌کند. در این مکان، همزمان با استراحت، از نوشیدن قهوه ترک یا چای لذت برده و این صحنه فراموش نشدنی را برای همیشه به خاطر بسپارید. از جمله سرگرمی‌های این منطقه می‌توان به بازدید از مساجد زیبا، قایقرانی و لذت بردن از یک وعده غذایی در برج دختر (به ترکی: کیز کولسی) اشاره کرد که یک رستوران اختصاصی مستقر در جزیره است که اگر از پل بوغاز به آن نگاه کنید، احساس خواهید کرد که حالتی معلق بر روی آب دارد.

موقعیت و جزئیات پروژه

پروژه آپارتمان‌های لوکس اسکودار دقیقاً در فاصله یک کیلومتری از خط ساحلی بوغاز و در نزدیکی برج دختر قرار دارد. فاصله آپارتمان‌ها تا مرکز کادیکوی که امکانات رفاهی متعددی را فراهم کرده و ارتباطی عالی با سایر مناطق شهر (اعم از اروپایی و آسیایی) دارد، نیز در حدود 7 کیلومتر است.

از جمله امکانات موجود می‌توان به فروشگاه‌ها و مغازه‌ها، چندین مدرسه، بانک، داروخانه، باشگاه ورزشی، مسجد، کافه، کافی‌شاپ و مجموعه‌ای رستوران‌ها و … اشاره کرد که در فاصله نزدیکی از آپارتمان قرار دارند که پیاده نیز می‌توانید به همه آنها دسترسی داشته باشید. همچنین چندین بیمارستان و یک دانشگاه نیز در نزدیکی وجود دارند که با چند دقیقه پیاده‌روی می‌توانید به آنها دسترسی داشته باشید. فاصله با مراکز خرید و مسجد جامع جاملیجا نیز با وسیله نقلیه چند دقیقه است.

با استفاده از وسیله نقلیه، فاصله تا پل شهدای 15 ژوئیه و تونل اوراسیا در حدود 10 دقیقه، بزرگراه E-5 فقط 3 دقیقه، بزرگراه TEM 15 دقیقه و پل فاتح سلطان محمد 20 دقیقه است که همه آنها مسیرهایی هستند که دسترسی به طول و عرض شهر را امکان‌پذیر می‌سازند. با 15-20 دقیقه پیاده‌روی نیز می‌توانید به ایستگاه مترو، ایستگاه قطار مارمارای و ترمینال قایق اسکودار دسترسی داشته باشید.

خرید آپارتمان در اسکودار در یک مجموعه آپارتمانی لوکس که در زمینی به مساحت 4000 متر مربع توسط یکی از سازندگان‌ شناخته‌شده استانبول در حال ساخت است که شامل سه بلوک در 5 و 7 طبقه است و مجموعاً 56 واحد با دو و سه اتاق خواب و یک پنت هاوس چهارخوابه را در اختیار مالکین قرار می‌دهد. در زیر بلوک‌ها نیز چند واحد تجاری برای سهولت خرید و غذاخوری وجود دارد. چشم‌انداز واحدها نیز به باغات مشترک محوطه‌سازی شده است.

این آپارتمان‌ها منطبق با آخرین اصول ساخت‌وساز دولت ترکیه مبنی بر ایمنی و عایق‌بندی بوده و سازنده‌ اطمینان می‌دهد که بعد از پایان مراحل ساخت آپارتمان در ماه می 2022، تمام واحدها با استاندارد کیفی تحویل داده خواهند شد.

بعد از تکمیل مراحل ساخت، این مجموعه چندین امکان را در اختیار مالکین قرار خواهد داد که از جمله آنها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • محل ‌بازی کودکان
  • محیط نشیمن در باغ
  • پارکینگ خارج ساختمان برای مهمانان
  • پارکینگ ایمن برای ساکنین
  • آسانسور در هر بلوک
  • ژنراتور برق
  • تلویزیون ماهواره‌ای مرکزی

اگرچه این مجتمع به سیستم دوربین مداربسته مجهز است، با این حال، خدمات امنیتی نیز به صورت 24 ساعته برای امنیت و آرامش خاطر شما فعال هستند.

آپارتمان‌های موجود و قیمت

قیمت آپارتمان‌های دو خوابه ـ 100 متر مربع ـ 1.800.000 لیر

قیمت آپارتمان‌های سه خوابه ـ 130 متر مربع ـ 2.200.000 لیر

قیمت آپارتمان چهار خوابه به همراه دو اتاق استراحت ـ 257 متر مربع ـ 3.900.000 لیر

شرایط پرداخت سازندگان

برای خرید آپارتمان در اسکودار به صورت نقدی، سازندگان تخفیف 5 درصدی در نظر گرفته‌اند. شما همچنین می‌توانید 60% قیمت را به عنوان پیش پرداخت ارائه داده و 40% باقیمانده را طی 12 قسط و با کارمزد 0% پرداخت نمایید.

ویژگی‌های اسکان لوکس

هر سه بلوک دارای یک لابی ورودی ایمن هستند که در آن راه پله یا آسانسور امکان دسترسی به تمام طبقات را فراهم می‌آورد. ورود به تمام واحدها از طریق درب فولادی ضدسرقت بوده و سیستم ویدئوی مرکزی نیز تمام ورودی‌ها را تحت نظارت قرار داده است.

تمام واحدها دارای آشپزخانه مجزا بوده و آشپزخانه نیز با لوازم مدرن و با کیفیت تجهیز شده است. کفپوش آشپزخانه‌ها از جنس کاشی بوده و در آشپزخانه تجهیزاتی نظیر اجاق گاز، هاب، ماشین ظرفشویی و یک فن مکنده نیز وجود دارد.

پنجره‌های بزرگ و درب‌های پاسیو روشنایی طبیعی کافی برای تمام اتاق‌ها فراهم آورده و درب‌ها به فضاهای بیرونی مختلفی باز می‌شوند. بالکن فرانسوی، بالکن‌های شیشه‌ای بزرگ با نرده‌های چوبی، تراس باغ یا تراس‌های مسقف بزرگ نیز چشم‌اندازی زیبا از باغ و محیط اطراف ارائه می‌دهند.

سرویس‌های بهداشتی نیز از کف تا سقف با کاشی پوشش داده شده و به لوازم مدرن مجهز شده‌اند. اتاق استراحت، محل غذاخوری و اتاق خواب‌ها به لمینت‌های گرم‌تر مجهز شده‌اند.

تمام واحدها از سیستم گرمایش مرکزی گازی برخوردار بوده و سیستم تهویه در تمام اتاق‌ها فعال است. تمام واحدها همچنین از سیستم خانه هوشمند بهره‌مند شده‌اند.

روی هم رفته، خرید آپارتمان در اسکودار واقع در بخش آسیایی استانبول با تمام معیارهای خریدارانی که قصد دارند آپارتمانی در استانبول خریداری کنند، منطبق بوده و خانه‌هایی ایده‌آل برای مراجعات مکرر به داخل شهر بوده و فرصتی عالی برای سرمایه‌گذاری در ترکیه به شمار می‌روند. از جمله سایر امکانات آنها می‌توان به دسترسی آسان به شهر و فرودگاه و همچنین خدمات محلی فراوان و همچنین امکانات تعبیه شده در محل آپارتمان با موقعیتی عالی و درآمد اجازه سالیانه بسیار بالا اشاره کرد.

برای جزئیات بیشتر خرید آپارتمان در اسکودار، قیمت‌ ها و دسترسی با ما تماس بگیرید. تیم تخصصی ما در مشاورین املاک استانبول پاسخگوی تمام سوالات شما خواهند بود و به شما کمک می‌کنند تا واحد‌هایی را که مطابق با فضا و سبک زندگی مورد نظر شماست را انتخاب کنید. همچنین شما را در تمامی مراحل خرید املاک و مستغلات در ترکیه  و تمام چیز‌های لازم برای فروش املاک در استانبول راهنمایی می‌کنند

برای دریافت اقامت کامل، 250،000 دلار سرمایه گذاری کنید

می دانستید که اگر یک ملک به ارزش 250،000 دلار در ترکیه خریداری کنید و شرط این که آن ملک را حداقل برای 3 سال نگه دارید، در طول 4 الی 6 ماه رسما پاسپورت ترکیه دریافت می کنید و شهروند ترکیه به حساب می آیید! نیاز به رزیدنس پرمیت و مدت زمان حداقل ماندن در کشور ندارید. همچنین، همسر و فرزندان زیر 18 سال شما هم واجد شرایط شهروندی می شوند. علاوه بر این، اگر فرزند بالای 18 سال دارید، اگر بخواهند می توانند به زندگی خود در ترکیه برای همیشه ادامه دهند.

اگرچه، ممکن است از خود بپرسید برای چه باید شهروندی و پاسپورت ترکیه را بخواهم؟ چه منفعتی برایم دارد و ضمانت ورود به چه کشورهایی به من داده می شود که در پاسپورت انگلیس یا اروپایی ام ندارم؟

در این پست، امیدواریم تا پاسخ بعضی از این سوالات را به شما بدهیم. رتبه پاسپورت ترکیه در جهان را بازگو می کنیم و همچنین اسناد و مدارکی که برای دریافت شهروندی ترکیه در ازای سرمایه گذاری در املاک ترکیه نیاز دارید.

البته قبل از شروع، دوست داریم ویدیوی جالبی از نوماد کاپیتالیست را که در آن نظرش را درباره این موضوع از دید یک فرد خارجی بیان می کند با شما به اشتراک بگذاریم.

با پاسپورت ترکیه به چه کشور هایی می توان بدون ویزا سفر کرد؟

کسی که پاسپورت ترکیه دارد می تواند بدون ویزا به 72 کشور سفر کند، تعدادی از این کشورها عبارتند از:

1. آرژانتین

2. بلاروس

3. بوسنی و هرزگوین

4. برزیل

5. برونئی دارالسلام

6. شیلی

7. کلمبیا

8. اکوادور

9. ال سالوادور

10. گرجستان

11. هنگ کنگ

12. اندونزی

13. عراق

14. ژاپن

15. اردن

16. مالزی

17. مراکش

18. قبرس شمالی

19. پاراگوئه

20. قطر

21. سیبری

22. سنگاپور

23. آفریقای جنوبی

24. کره جنوبی

25. تایلند

26. تانزانیا

27. اوکراین

28. اوروگوئه

دارنده پاسپورت ترکیه همچنین می تواند با ویزای فوری به 42 کشور سفر کند از جمله:

کویت

بحرین

لبنان و بیشتر کشورهای آفریقایی.

همچنین با ویزای آنلاین می توانید به 7 کشور مثل استرالیا و عمان سفر کنید. و کشورهایی هم هستند که نیاز به ویزا دارند که غالبا شرایط سختی برای ترکیه در نظر نمی گیرند.

منافع داشتن این شهروندی چیست؟

پروژه های سرمایه گذاری جدید مداوم با سود بالا

ترکیه کشوری مدرن با رشد و ترقی در زیرساخت ها و املاک و مستغلات می باشد، که سرمایه گذاران خارجی زیادی را جذب و گزینه های زیادی را صرف نظر از مقدار بودجه ارائه می کند. توسعه دائمی بخش های صنعتی، تجاری و کشاورزی سود زیادی برای افراد دارد، همچنین صادرات محصولات و موقعیت خاص بین المللی، به روش های مختلف سرمایه های افراد خارجی را جذب می کند.

تغییرات مدرن، تکنولوژی و ریشه ای

ترکیه امید دارد تا آینده ای بر پایه تقویت تغییرات صنعتی و تکنولوژیکی دولت و زندگی داشته باشد. ما می بینیم که دولت و موسسه های خصوصی برای تسهیل خدمت رسانی از راهبردهای انعطاف پذیرتر و آزادانه تر استفاده می کنند، بعضی از آن ها عبارتند از سیستم های هوشمند خانه، حمل و نقل عمومی مدرن و عادی قابل اجرا از نظر هزینه، سایت های اینترنتی و اپلیکیشن های موبایل امن، که تبدیل به راحت ترین راه برای ارتباط با دولت و درخواست خدمات دولتی و تجاری برای همه اقشار جامعه شده.

منافع اقتصادی

دولت ترکیه در صدد تحکیم کردن اقتصاد و فراهم کردن پایه های درامدی جدید است که تضمین پیشرفت و ثبات در بلند مدت را می دهد. فرودگاه سوم استانبول، کانال استانبول و شبکه های جدید مترو مثال های خوبی از این موضوع هستند.

موقعیت و آب و هوای ایده آل

ترکیه کشوری مرکزی است، و محل فوق العاده ای برای تجارت، واردات و صادرات است. ترکیه همچنین محل مرز دو کشور است که باعث غنی بودن این کشور از نظر فرهنگ و گوناگونی می شود. موقعیت این کشور هم طوری است که می توانید از هر 4 فصل هم لذت ببرید! این یکی از چیزهایی است که ما غربی ها وقتی خارج از وطن خود زندگی میکنیم دلتنگش می شویم. اگرچه، همه قسمت های ترکیه هر چهار فصل تابستان، زمستان، پاییز و بهار را به طور کامل حس می کنند.

راحتی سرمایه گذاران و سادگی آن

اگر در ترکیه چه برای تجارت، چه برای نیازهای شخصی سرمایه گذاری کردید، و یا برنامه آن را دارید، ممکن است لازم باشد که در بازه های زمانی مشخص رفت و آمد کنید تا از خانه تعطیلاتی خود لذت ببرید و یا برای ملاقات ها، بروز رسانی ها و مسائل مالی رفت و آمد کنید. با داشتن شهروندی ترکیه هیچ محدودیتی و یا حد زمانی برای مدت زمان ماندن در ترکیه و هزینه و تشریفات اداری اضافه ندارید. این یک راحتی و تسهیل برای سرمایه گذاران است.

مدارک مورد نیاز برای شهروندی ترکیه در عوض خرید ملک.

How to Get Turkish Citizenship

در پایین لیستی قرار گرفته از اسناد و مدارک مورد نیاز برای درخواست برای شهروندی ترکیه از طریق سرمایه گذاری، بسته به کشوری که از آن درخواست می دهید:

  1. یک کپی از Tapu (نام سند مالکیت ملک خریداری شده)، همچنین می تواند معنای پیمانی برای فروش قرارداد با یک دفتر اسناد باشد.
  2. یک گزارش ارزشیابی مستغلات و املاک، این را به یاد داشته باشید که مدت اعتبار ارزشیابی های املاک و مستغلات 3 ماه می باشد. ارزشیابی نباید از ارزشی که در سند قید شده تجاوز کند. این مورد نیاز به هزینه صدور دارد و عموما در طول 2 تا 3 روز توسط یک موسسه ارزشیابی با مجوز دولت ترکیه انجام می شود.
  3. رسید اصلی پرداخت از حساب بانکی خریدار، همراه با مهر بانک برای صحت و اعتبار.
  4. رسید اصلی حساب بانکی فروشنده، همراه با مهر بانک برای صحت و اعتبار. (این رسیدهای بانکی گواه این هستند که هزینه ملک از حساب خریدار به فروشنده واریز شده.)
  5. دو کپی از وکالت دریافت شهروندی، که فرد سرمایه گذار به تیم حقوقی می دهد که پرونده ملیتی را ثبت کند و آن را با بخش های رسمی پیگیری کند. وکالت را یک دفتر اسناد در ترکیه با هزینه حدودی 600 تا 700 لیر برای هر کپی تنظیم می کند.

وقتی که همسر فرد سرمایه گذار به پرونده تابعیت اضافه می شود، هر دو فرد نیاز به یک وکیل دارند و همچنین یک وکالت مشترک برای سرمایه گذار و همسرش طرح می شود. دستمزد این وکلا بسته به پرونده و تشریفات اداری، تعداد افراد پرونده و … تغییر می کند.

  1. ترجمه پاسپورت به زبان ترکی برای همه اعضای خانواده، شوهر، زن و فرزندان زیر 18 سال، که دفتر اسناد در ترکیه آن را تصدیق می کند.

مدارکی که نیاز است قبل از اعطای شهروندی به سرمایه گذار در ترکیه باشد

  1. فرم درخواست اقامت
  2. گواهی تطبیق (این که ملک منطبق و واجد شرایط دریافت شهروندی ترکیه است و از بخش Tabu گرفته شده).
  3. اصل + کپی پاسپورت کسی که درخواست اقامت می دهد و همچنین افرادی که باید حاضر باشند.
  4. 4 عدد عکس پرسنلی بیومتریک جدید
  5. بیمه سلامت معتبر

مدارک مورد نیاز دریافت شهروندی ترکیه برای همسر و فرزندان زیر 18 سال صاحب ملک

  1. فرم درخواست کامل برای دریافت شهروندی از طریق ملک به طور استثنا (فرم باید به طور واضح و بی نقص پر شود و اشکالی در آن نباشد و توسط فرد درخواست دهنده یا وکیل او امضا شده باشد).
  2. در صورتی که مرد بخواهد تنها برای خود و فرزندانش درخواست بدهد، بدون همسرش و یا بلعکس (ممکن است طلاق گرفته یا مجرد باشد)، رضایت پدر یا مادر فرزند باید ثبت شود تا فرزند زیر 18 سالش شهروندی ترکیه دریافت کند. (این مدرک در صورتی که زوج باهم درخواست شهروندی بدهند ضروری نیست).
  3. سند وضعیت تاهل یا قرارداد ازدواج و یا هر مدرک دیگری که وضعیت درخواست دهنده را از نظر تاهل و یا تجرد ثابت کند.
  4. گواهی تولد و یا هر مدرکی که نشان دهنده اطلاعات تولد باشد، مثل دریافت سند ثبت احوال درخواست دهنده و همه اعضای خانواده (باید شامل اسامی والدین هر فرد باشد).
  5. سند بیانیه خانواده یا کتاب خانواده. (این مورد را عموما در کشورهای عربی دارند و ممکن است در کشورهای اروپایی یا غربی موجود نباشد.)
  6. 2 عدد عکس پاسپورت همه اعضای خانواده.

قانونی و معتبر شدن مدارکی که خارج از ترکیه دریافت شده اند

همه اسناد و مدارکی که خارج از ترکیه دریافت شده اند، لازم است که توسط وزارت امور خارجه کشوری که در آن این مدارک ثبت شده اند تصدیق شود و همچنین توسط نماینده ترکیه در آن کشور (سفارت یا کنسولگری ترکیه).

اگر تایید سند و مدرک توسط نمایندگی ترکیه در کشوری که سند را ثبت کرده ممکن نباشد، باید نماینده آن کشور در ترکیه آن را تایید کند و بعد از ترجمه و تایید یک دفتر اسناد، توسط فرماندار تایید شود.

دیدگاه نهایی

در نهایت، می توانیم بگوییم که ترکیه فرصت های سرمایه گذاری بسیار منصفانه، مستحکم و مورد اعتمادی را ارائه می کند، با مزایای بسیار زیادی که یکی از آن ها پروسه های مالی ساده می باشد. یکی از مسائل مورد علاقه من در این مورد این است که قوانین و مقررات ترکیه برای افراد خارجی که در ترکیه ملک دارند همان قوانین و مقررات افراد محلی است. این موضوع، پروسه را روان تر می کند، در حدی که در طول چند روز نهایی می شود و به هفته یا ماه نمی رسد. ترکیه همچنین بستری قابل اعتماد برای سرمایه گذاری فراهم می کند و با مالکیت ملک در ترکیه تضمین دریافت تمامی حقوق را به شما می دهد.

بعضی افراد ممکن است وقتی به داشتن یک خانه جدید فکر می کنند، از سرمای گذاری و خرید ملک در خارج از کشور پا پس می کشند. وقتی که با قوانین یک کشور آشنا باشید دچار شک و شبهه می شوید. اگرچه، این مورد درباره ترکیه صدق نمی کند. ترکیه یکی از معدود کشورهایی است که دقیقا همان قانون ها و فرصت هایی که برای مردم خودش دارد را برای خارجی ها هم بکار می برد.

من به شخصه کسی را ندیده ام که با ترکیه خو گرفته باشد و مهربانی و مهمان نوازی ترک ها را تحسین نکرده باشد. مردم ترکیه عاشق میزبانی و به اشتراک گذاشتن داشته هایشان با دیگران هستند، و در مجموع این را می توان درباره این کشور گفت.

سوالات متداول خرید آپارتمان در استانبول

آیا خرید آپارتمان در استانبول ایده خوبی است؟

املاک در استانبول یکی از بهترین املاک در ترکیه است که خریداران مطمئناً از زندگی در شهر لذت خواهند برد ، همچنین سرمایه گذاران ممکن است از امکانات اجاره و چشم انداز درآمد زیادی برخوردار شوند. … * خرید ملک در استانبول یک سرمایه گذاری ایده آل است زیرا این شهر قیمت های بسیار مناسبی به ویژه برای خریداران خارجی ارائه می دهد.

آیا می توانید در استانبول آپارتمان بخرید؟

بیشتر شهروندان خارجی مجاز به خرید ملک در استانبول هستند ، با این حال عاقلانه است که قبل از تصمیم گیری ابتدا با کنسولگری خود مشورت کنید. هنگامی که واقعاً تصمیم گرفتید به دنبال چه نوع آپارتمانی هستید ، مطمئن شوید که با یک مشاور املاک محلی در محله ای که می خواهید خرید کنید تماس بگیرید.

چگونه آپارتمان در ترکیه بخرم؟

مرحله 1 – تحقیق
مرحله 2 – نماینده مناسب را پیدا کنید.
مرحله 3 – با نماینده املاک خود صحبت کنید و روابط خوبی ایجاد کنید.
مرحله 4 – از ترکیه دیدن کنید.
مرحله 5 – به یک سفر بازرسی املاک در ترکیه بروید.
مرحله 7 – در مورد قیمت و شرایط خرید مذاکره کنید.

چرا ملک در ترکیه بسیار ارزان است؟

بازار املاک و مستغلات ترکیه دیر وارد بازار بین المللی شد. از این رو قیمت های پایین خانه ها به سرعت خارجی ها را از ملیت های مختلف جذب می کند. … قیمت پایین بسیاری از مشتریان را قادر به خرید کامل ملک بدون رهن یا اعتبار بانکی کرده است.

قیمت متوسط خانه در ترکیه چقدر است؟

متوسط قیمت در سراسر ترکیه 399 برای هر متر مربع تعیین شده است که از سال گذشته 3،8 درصد کاهش مشاهده شده است.

به این مطب امتیاز بدهید
  • شهر استانبول
  • استان استانبول
  • محله آسیایی, اسکودار

جزئیات

به روز شده در ژوئن 10, 2021 در 1:55 ب.ظ
  • قیمت: شروع قیمت از 2لیر
  • متراژ ملک: 100 مترمربع
  • اتاق خواب ها: 2~4
  • سرویس ها: 1~3
  • سال ساخت: 2022
  • نوع ملک: آپارتمان, فروش
  • وضعیت ملک: چهار خواب, دو خواب, سه خواب

مقایسه ملک ها

مقایسه
Turkgasht
  • Turkgasht