آسان انتخاب کنید

توضیحات

خرید ویلای ارزان در استانبول ترکیه با منظره دریا. واقع در بویوک چکمجه با امکانات داخلی سایت و دسترسی عالی. سرمایه گذاری ارزان قیمت استانبول.

تیم ترک گشت مفتخر است این ملک جدید ویلایی لوکس را در استانبول برای فروش ارائه دهد ، واقع در نزدیکی خط ساحلی مارمارا در بویوک چکمجه در سمت اروپایی شهر.

سالهای گذشته ، بویوک چکمجه یک منطقه ساحلی محبوب در استانبول بوده که ساکنان شهر می توانستند آخر هفته ها به آنجا فرار کنند تا بعد از یک هفته کار خود را خنک کنند و در باغ های جلوی آب استراحت کنند. گسترش یافت و به یک منطقه بزرگ صنعتی تبدیل شد ، که امروز با تغییر و تحولات برجسته مسکونی در ساحل ، این منطقه را بار دیگر بسیار محبوب شده است.

خرید ویلای ارزان در استانبول

واقع در فاصله کمی بیش از 50 کیلومتری از جاذبه های معروف مرکز شهر و فرودگاه جدید ، گرچه از طریق بزرگراه های اصلی استانبول و سیستم های حمل و نقل عمومی که در حال گسترش است ، ارتباطات خوبی دارد و مانند بسیاری دیگر از مناطق استانبول ، این منطقه تقریبا مانند یک شهرک در یک شهر است امکانات عالی محلی با داشتن مدارس ، امکانات پزشکی ، مراکز خرید بزرگ که Buyukcekmece را به منطقه ای ایده آل برای زندگی در طول سال ، تعطیلات یا سرمایه گذاری تبدیل می کند ، ارائه یک سبک زندگی بسیار سالم و آرام به دور از شلوغی مرکز شهر با داشتن استفاده از ساحل و منظره خیره کننده دریا.

اطلاعات مکان و پروژه خرید ویلای ارزان در استانبول

این ویلاهای لوکس جدید برای فروش در Buyukcekmece تقریباً 3 کیلومتری دریای مرمره ، 4 کیلومتری Guzelce Marina و 5 دقیقه رانندگی تا بزرگراه E-5 شلوغ واقع شده است که ارتباط بسیار خوبی با شهر دارد ، فقط 15 دقیقه تا دریاچه Buyukcekmece و دریا و 12 دقیقه تا نزدیکترین ترمینال کشتی یا خط اتوبوس مترو فاصله دارد.

امکانات محلی در حال حاضر محدود به چند فروشگاه محلی و پارک است ، با این حال ، یک منطقه در حال توسعه با این امکانات در حال رشد است ، در حالی که با یک رانندگی کوتاه می توانید مجموعه ای از سوپرمارکت ها ، کافه ها ، رستوران ها ، داروخانه ها و دستگاه های خودپرداز و غیره را پیدا کنید و کمی بیشتر می توانید به چندین مرکز خرید ، دانشگاه های عالی و همچنین بیمارستان های دولتی یا خصوصی دسترسی پیدا کنید.

با تمایل در یک منطقه زیبا و سبز Buyukcekmece با هکتارها مناظر سبز باز، این ملک خصوصی کوچک از 28 ویلای جداگانه ، که در زمینی به مساحت 10،000 متر مربع در حال ساخت هستند ، ساخته شده و هر ویلا برای داشتن یک خصوصی بزرگ باغی که به صورت حرفه ای محوطه سازی شده است.

تمام کارهای ساختمانی مطابق با مقررات صادر شده توسط دولت برای ایمنی در برابر آتش سوزی ، گاز و زلزله است و همه خانه ها کاملاً عایق بندی شده از نظر گرما و صدا برای هر دو دیوارها و کف ها.

امکانات مشترک در محل با خرید این ویلاها در استانبول ، شامل:

یک استخر شنای مرکزی بزرگ
استخر کودکان
تراس آفتاب
کابیناهای کنار استخر
گاراژ پارکینگ زیرزمینی
منطقه بازی کودکان
سالن ورزش
سونا
حمام ترکی
حمام بخار
تلویزیون ماهواره ای مرکزی
باغ های محوطه ای مشترک
همه باید با خیال راحت دیوارهای خود را اضافه کنند و با اضافه کردن خدمات امنیتی 24 ساعته برای آرامش خاطر شما و ایمنی خانواده های شما ، درب بسته شوند.

قیمت ها خرید ویلای ارزان در استانبول

توجه داشته باشید که قیمت های خرید ویلا در استانبول و سایر مناطق به دلیل تغییرات قیمت لیر و دلار و همچنین گرانی ملک در سال 2022 در استانبول و ترکیه تغییرات چشمگیری داشته است لطفاً جهت اطلاع از قیمت به روز و شرایط فروش ویلاهای استانبول با شرکت ترک گشت در ارتباط باشید

ویلا 4 اتاق خواب ، 2 سالنه ویلا 250 متر مربعی با قیمت از 4،420،000 TRY تا 2،535،000 TRY (فروخته شده)

ویلای 4 خوابه ، 2 سالنه 270 متر مربع با قیمت از 6،9520،000 TRY تا 4،690،000 TRY

گزینه های پرداخت

هرکسی که تصمیم دارد کل مبلغ را به صورت نقدی پرداخت کند ، می تواند از 10٪ تخفیف استفاده کند یا می توانید برنامه پرداخت بدون بهره زیر را که توسط سازنده ارائه شده است ، انتخاب کنید:

50٪ پیش پرداخت و 50٪ باقیمانده با 12 پرداخت ماهیانه برابر پرداخت می شود.

طرح ویلا 4 خوابه 270 مترمربعی

ویلا در استاندارد بسیار بالایی ساخته شده اند و ویلاها با قیمت های مقرون به صرفه ای به بازار املاک و مستغلات استانبول ارائه می شود که شامل اجاق گاز توکار ، اجاق گاز و فن هود در آشپزخانه ها ، سیستم گرمایش مرکزی گاز ، سیستم های هوشمند خانه و همه اتاق ها زیرساخت های موجود برای واحدهای تهویه مطبوع را دارند.

به طور کلی این ویلاهای لوکس استانبول خانه های بزرگ خانوادگی بزرگ را برای زندگی در طول سال ، تعطیلات و یا یک انتخاب عالی برای سرمایه گذاری در استانبول با دسترسی بسیار آسان به فرودگاه و تمام مناطق شهر ، نزدیک به طیف وسیعی از امکانات محلی ، عالی امکانات در محل همراه با چشم انداز خیره کننده طبیعت و چشم انداز دریا در یک منطقه ساحلی و زیبا از شهر.

برای جزئیات بیشتر خرید ویلای ارزان در استانبول ، قیمت و در دسترس بودن با ترک گشت تماس بگیرید. تیم اختصاصی ما از مشاوران املاک استانبول به تمام سوالات شما در مورد املاک و مستغلات استانبول پاسخ می دهند ، در طول مراحل خرید ملک در ترکیه به شما کمک می کنند و در هنگام تهیه مبلمان خانه جدید خود در استانبول آماده کمک خواهند بود.

به این مطب امتیاز بدهید
  • شهر استانبول
  • استان استانبول
  • محله اروپایی, بویوک چکمجه

جزئیات

به روز شده در ژانویه 15, 2022 در 11:45 ق.ظ
  • قیمت: قیمت 6,952,000لیر
  • متراژ ملک: 270 مترمربع
  • اتاق خواب ها: 4
  • سرویس ها: 2
  • پارکینگ ها: 4
  • سال ساخت: 2020
  • نوع ملک: فروش, ویلا
  • وضعیت ملک: بدون اشیاء, چهار خواب

املاک مشابه

مقایسه ملک ها

مقایسه
Turkgasht
  • Turkgasht