آسان انتخاب کنید

خرید ویلاهای خصوصی در بیوک چکمجه با ویوی دریا

  • شروع قیمت ها از 37,000,000لیر
بیوک چکمجه

توضیحات

خلاصه خرید ویلاهای خصوصی در بیوک چکمجه

فروش ویلای لوکس جدید و بزرگ در استانبول. نزدیک به دریا در بیوک چکمجه با امکانات خصوصی و مستقل و منظره دریا. ویلاهای مستقل با قیمت عالی در استانبول برای فروش. مناسب اخذ شهروندی ترکیه در سال 2022 و فرصت سرمایه گذاری در منطقه روبه رشد بیوک چکمجه استانبول.

کلیات این ویلاهای خصوصی

  • نوع: ویلایی-خصوصی
  • تابعیت ترکیه: واجد شرایط
  • مساحت زمین: 670 متر مربع
  • وضعیت: ساخت جدید
  • استخر: خصوصی
  • پارکینگ: خصوصی
  • امنیت: 24/7
  • تاریخ ساخت: سال 2022
  • وضعیت فروش: فقط نقدی
  • قیمت فروش: از 2,114,000 دلار
خرید ویلاهای خصوصی در بیوک چکمجه

چرا این ویلاهای خصوصی را بیوک چکمجه بخریم؟

ترک گشت مفتخر است که این ویلاهای لوکس نوساز و بزرگ را در استانبول به فروش می رساند که در کمتر از 2 کیلومتری دریای مرمره در حومه غربی بیوک چکمجه، استانبول اروپایی، واقع شده است.

شهر وسیع استانبول دارای خط ساحلی بزرگی است که سواحل، تفرجگاه ها و تفرجگاه ها را ارائه می دهد. سال‌ها پیش، سواحل بیوک چکمجه/ مرمره راه فراری از مرکز شهر با باغ‌های چای، کافه‌ها و مناطق بازی در ساحل بود. با این حال، سال‌های بعد، این منطقه به صنعت تبدیل شد و محبوبیت کمتری پیدا کرد، اگرچه امروزه خط ساحلی احیا شده است و اکنون مکانی مورد توجه برای خانه‌های با منظره دریا با چند مجتمع مسکونی جدید افسانه‌ای است، که برخی که درست در سواحل دریای مرمره و برخی در ساحل دریاچه بیوک چکمجه قرار دارند، خانه‌هایی که از منظره دریا یا دریاچه و در برخی موارد هر دو لذت می‌برند.

با عبور بزرگراه قابل توجه E-5 از منطقه بیوک چکمجه، به ساکنان دسترسی آسان به تمام مناطق استانبول، از جمله فرودگاه استانبول جدید در شمال، ارائه می شود، که تقریباً 45 دقیقه می توان به آن رسید، بنابراین اینجا مکانی عالی برای سرمایه گذاری ملک است. در کنار این واقعیت، منطقه دریاچه کوچوک چکمجه در مجاورت آن به زودی به عنوان منطقه معتبر پس از اجرای پروژه برنامه ریزی شده کانال استانبول در نظر گرفته می شود.

خرید ویلاهای خصوصی در بیوک چکمجه

مکان و جزئیات ویلاهای خصوصی بیوک چکمجه

این ویلای خصوصی بزرگ جدید از ویلاهای لوکس برای فروش در بیوک چکمجه تقریباً در 9 کیلومتری غرب دریاچه، کمی بیش از 6 کیلومتری شمال غربی Guzelce Marina، و 1.5 کیلومتری شمال خط ساحلی قرار دارد، که تقریبا در یک منطقه سبز آرام قرار دارد و هر خانه از ترکیبی از چشم انداز دریا و طبیعت برخوردار است.

با خرید ویلاهای خصوصی در بیوک چکمجه بزرگراه‌های TEM و E-5 با 2 تا 5 دقیقه رانندگی قابل دسترسی هستند، در حالی که ایستگاه‌های اتوبوس محلی در فاصله کم پیاده‌روی، ایستگاه مترو در 15 دقیقه دورتر، و ترمینال کشتی‌های بیوک چکمجه در کمتر از 15 دقیقه قابل دسترسی هستند. بنابراین، اتصالات عالی هستند، فرودگاه جدید به شمال در عرض 40-45 دقیقه قابل دسترسی است، تاریخچه مرکز شهر در حدود 1 ساعت قابل دسترسی است و در سمت غرب در امتداد خط ساحلی می توانید در کمتر از 30 دقیقه به سیلیوری برسید.

برخی از مراکز خرید مدرن شهر، دانشگاه ها، بیمارستان های مختلف و مرکز نمایشگاه تویاپ با 10 تا 15 دقیقه در نزدیک این ویلاهای فروشی رانندگی قابل دسترسی هستند، در حالی که امکانات محلی که بسیار نزدیکتر هستند شامل چندین مدرسه، سوپرمارکت ها، فروشگاه های مختلف، مراکز بهداشتی، بانک ها، و طیف وسیعی از کافه ها، رستوران ها و غیره که برخی در فاصله پیاده روی و برخی با رانندگی بسیار کوتاه قابل دسترسی هستند.

مجموعه 11 ویلاهای مستقل

مجموعه ویلاهای خصوصی امن با دیوار و حصار که شامل فقط 11 ویلا مجزای خصوصی است که همگی در زمین های محوطه سازی شده خصوصی به مساحت تقریبی 700 متر مربع قرار دارند و هر کدام دارای پارکینگ خصوصی، یک استخر شنای حرارتی خصوصی جادار و تراس های نشیمن در فضای باز وسیع است، در حالی که زمین های مشترک املاک شامل یک منطقه بازی کودکان است که برای آرامش خاطر شما، همه آنها به صورت شبانه روزی توسط دوربین ها و یک تیم امنیتی زیر نظر گرفته می‌شود.

خرید ویلاهای خصوصی در بیوک چکمجه

قیمت فروش این ویلاهای مستقل در بیوک چکمجه

ویلاهای 6 خوابه با 2 نشیمن 670 متر مربع با قیمت 2,114,000 تا 2,614,000 دلار

کلید ویلا همراه با سند آماده انتقال است; بنابراین، هیچ طرح پرداخت یا تخفیف خریدار نقدی توسط توسعه دهنده ارائه نشده است.

طراحی این ویلاها

ویلاها فضای زندگی وسیعی به مساحت 670 متر مربع را ارائه می دهند. آنها در چهار طبقه ساخته شده اند، از طریق یک درب امنیتی فولادی که به سمت عقب تنظیم شده است، در طبقه همکف فوقانی وارد می شوند، به یک راهرو باز با پله ها و آسانسور به طبقات بالا و پایین، یک سرویس بهداشتی مهمان، و دسترسی مستقیم به یک سالن پذیرایی بزرگ باز می‌شود که دو مجموعه از درهای پاسیو را ارائه می دهد که به یک بالکن شیشه ای وسیع با منظره طبیعت و منظره ای از استخر باز می شوند.

خارج از راهرو و در کنار سالن پذیرایی یک آشپزخانه مدرن کاملاً مجهز است که به بالکن نیز باز می شود، در حالی که پایین تر از راهرو، اولین اتاق خواب را می بینید، یک اتاق دو نفره در عقب که یک اتاق دوش مدرن با حمام ارائه می دهد. علاوه بر آن یک اتاق انباری دربسته و یک اتاق مطالعه/دفتر خصوصی هم دارد که به بالکن نیز باز می شود.

به طبقه باغ پایین بروید و یک اتاق سینمای خانوادگی، یک منطقه نشیمن با طرح باز با آشپزخانه مدرن، یک اتاق خدمات/فنی، یک سرویس بیشتر، یک سالن بدنسازی، سونا و یک اتاق دوش خانوادگی خواهید دید که اکثر مناطق از طریق درهای پاسیو به باغ ها، تراس ها و استخر دسترسی دارند.

خرید ویلاهای خصوصی در بیوک چکمجه

ویلاهای مجهز به آسانسور

با آسانسور یا پله ها به طبقه اول بروید. این قسمت شامل چهار اتاق خواب است، یک اتاق خواب اصلی بزرگ با اتاق رختکن و یک اتاق دوش اختصاصی، یک اتاق خواب دو نفره بزرگ و دو اتاق دو نفره استاندارد که یک اتاق دوش خانواده در طبقه اول را به اشتراک می‌گذارد، همه اتاق ها به یک بالکن شیشه ای وسیع با استخر و دیگر مناظر طبیعت دسترسی دارند، در حالی که این طبقه همچنین میزبان یک اتاق ابزار است.

طبقه بالا بخشی از فضای اتاق زیر شیروانی اینجاست. شما یک منطقه نشیمن پنت هاوس با یک آشپزخانه کوچک دیگر پیدا می کنید که به یک تراس نیمه سایه روی پشت بام باز می شود که در آن می توانید استراحت کنید و از منظره های استخر، طبیعت و دریا لذت ببرید، همچنین اتاق خواب آخر را ارائه می دهد که یک اتاق کوچک ایده آل برای خدمتکار و‌ یک اتاق دوش خانوادگی است.

سخن پایانی درباره این ویلاهای فروشی

این ویلاهای لوکس به صورت آماده و بدون مبلمان به بازار املاک استانبول ارائه شده اند. با این حال، آنها با یک فر، اجاق گاز و یک هود داخلی برای هر سه آشپزخانه، یک سیستم گرمایش مرکزی گاز و یک سیستم خانه هوشمند ارائه می شوند، در حالی که همه به یک سیستم تلویزیون کابلی/ماهواره ای اصلی متصل هستند.

به طور کلی این ویلاهای لوکس استانبول خانه‌های خانوادگی بزرگی برای زندگی در تمام طول سال یا تعطیلات یا سرمایه‌گذاری عالی در استانبول با دسترسی آسان به فرودگاه و تمام مناطق شهر، نزدیکی به طیف وسیعی از امکانات محلی و امکانات زیادی را ارائه می‌دهند که حریم خصوصی، امکانات خصوصی، فضای بیرون از خانه، استخر خصوصی و مناظر خیره کننده دریا و طبیعت را برای شما فراهم می‌کنند

خرید ویلاهای خصوصی در بیوک چکمجه

برای خرید ویلاهای مستقل در بیوک چکمجه و کسب اطلاعات بیشتر و در دسترس بودن با ترک گشت تماس بگیرید. تیم اختصاصی ما از مشاوران املاک استانبول به تمام سوالات شما در زمینه املاک استانبول پاسخ خواهند داد، در تمام مراحل خرید ملک در ترکیه و در هنگام تجهیز خانه لوکس جدید شما در استانبول به شما کمک می کنند.

محل

بیوک چکمجه در ساحل دریای مرمره، در سمت اروپایی استانبول قرار دارد و شامل یکی از طولانی‌ترین خطوط ساحلی عابر پیاده در شهر است که حدود 16 کیلومتر با گردشگاهی مملو از چای‌خانه‌ها، کافه‌ها و مناطق پیک‌نیک فاصله دارد، جایی که خانواده‌ها اغلب در آنجا هستند. در تعطیلات آخر هفته به عنوان فرار از شلوغی و زندگی درون شهری از آت بازدید کنید.

این منطقه همچنین دارای تاریخ باورنکردنی است، با قدمت خانه حمام یوسف پاشا به قرن هفدهم و فواره سلطان سلیمان از قرن شانزدهم.

فاصله ها

فاصله تا مرکز شهر: 53 کیلومتری سلطان احمد

فاصله تا ساحل: 1.5 کیلومتر

فاصله تا فرودگاه: 49 کیلومتر

1/5 - (1 امتیاز)
  • شهر استانبول
  • استان استانبول
  • محله اروپایی, بویوک چکمجه

جزئیات

به روز شده در آگوست 30, 2022 در 11:14 ق.ظ
  • قیمت: شروع قیمت ها از 37,000,000لیر
  • متراژ ملک: 670 مترمربع
  • اتاق خواب ها: 6
  • سرویس ها: 6
  • پارکینگ ها: 5
  • سال ساخت: 2022
  • نوع ملک: فروش, ویلا

مقایسه ملک ها

مقایسه
Turkgasht
  • Turkgasht