آسان انتخاب کنید

توضیحات

توجه داشته باشید فروش واحدهای صفر مجتمع آلتاور به پایان رسیده است و تنها واحدهای دست دوم موجود است. اما برای خریداران و علاقه مند به سرماه گذاری در املاک کادیکوی پروژه های آماده و پیش فروشی دیگری موجود داریم با اقساط بلند مدت و مناسب برای دریافت شهروندی و اقامت ترکیه در سال 2024، لطفا با تیم ترک گشت در ارتباط باشید. با تشکر

خرید ملک در کادیکوی استانبول در رزیدانس هوشمند آلتاور، با ادغام راحتی و امکانات یک هتل لوکس و تکنولوژی نوین خانه‌های هوشمند، نوعی بدیع از زندگی در رزیدنس را ارائه می‌نماید. این رزیدنس در مرکزی‌ ترین نقطه قسمت آسیایی استانبول ،گوزتپه  قرار گرفته که رشد قیمت 95% را نسبت به سال گذشته به خود اختصاص داده است. وضعیت اقتصادی اجتماعی این منطقه دارای نمره A می باشد.

فرقی نمی کند آپارتمان1+1 تا خانه 4+1، مالیات بر ارزش افزوده همیشه 1 درصد

مالیات بر ارزش افزوده به میزان 18 درصد همیشه یک هزینه اضافی در پروژه های جدید است. اما در ALTOWER، به هنگام خرید آپارتمان 1+1 به مساحت 75.5 مترمربع و یا آپارتمان 4+1 به مساحت 302 مترمربع، مالیات بر ارزش افزوده تنها 1 درصد خواهد بود. به عبارت دیگر، با استفاده از مزایای سیستم مدولار، هر چقدر که مساحت آپارتمان درخواستی‌تان را افزایش دهید از مزایای مالیات بر ارزش افزوده 1 درصدی بهره‌مند خواهید شد. همچنین به تعداد اتاقهای آپارتمانتان، جای پارک خودرو به شما تعلق خواهد گرفت که در سند منزلتان قید خواهد شد.


درباره منطقه کادیکوی استانبول


منطقه کادیکوی استانبول  یکی از مناطق استانبول در قسمت آسیایی است که از غرب و جنوب با دریای مرمره از شمال با منطقه اسکودار از شمال شرق با منطقه آتاشهیر و از شرق با منطقه مال تپه همسایه است.

یکی از زیباترین و طولانی‌ترین ساحل‌های شهر استانبول در منطقه کادیکوی واقع گردیده که طول آن به ۲۱ کیلومتر می‌رسد که از محله حیدر پاشا آغاز و به محله بوستانجی ختم می‌گرد.

منطقه کادیکوی را می‌توان یکی از شلوغ‌ترین مناطق واقع در قسمت آسیایی استانبول نام برد. کادیکویبه دلیل زندگی شبانه محبوب است، روزها برای خرید و شب ها برای شب نشینی بهترین گزینه می باشد، منطقه کادیکوی از قدیمی‌ترین مناطق آسیایی می باشد که بناهایی از دوره عثمانی نیز در آن به چشم می‌خورند.

کادیکوی به علت داشتن لوکیشن بسیار عالی با امکانات اجتماعی عالی از بهترین مناطق خرید خانه در استانبول محسوب ‌می شود، که البته در دسته مناطق گران استانبول قرار گرفته، این منطقه به عنوان مرکزیت قسمت آسیایی استانبول از بیشتر مناطق استانبول دسترسی دارد.

خط متروی M4 و خط متروی مارمارای از خطوط ریلی منطقه کادیکوی می باشد، خط متروی مارمارای از شرق به غرب استانبول می باشد که در سال ۲۰۱۹ افتتاح شد و قسمت آسیایی استانبول را به قسمت اروپایی استانبول متصل می کند.

منطقه کادیکوی شامل۲۱ محله می باشد که اکثریت محله ها در کنار دریا و در لوکس ترین خیابان استانبول به نام بغداد جادسی یا همان خیابان بغداد واقع شده اند.

کادیکوی یکی از مناطق با سرعت رشد در استانبول است، این منطقه رشد قیمت ۳۰% را نسبت به سال گدشته به خود اختصاص داده و از ارزش سرمایه گذاری بالایی برخوردار است. مجتمع های آپارتمانی مدرن با منظره دید عالی از دریای مارمارای و جزایر پرنس باعث شده است که کادیکوی منطقه جذابی برای خرید املاک و مستغلات باشد.


مختصری درباره محله گُزتپه در کادیکوی استانبول


محله گُزتپه با ۳۷ هزار نفر جمعیت پرجمعیت ترین محله کادیکویمی باشد. این محله میزبان بسیاری از عمارت های چوبی است ، خیابان مهم و قابل توجه قسمت آسیایی استانبول ، خیابان بغداد ، از طریق گُزتپه عبور می کند. پارک شهر گُزتپه بزرگترین منطقه سرسبز در امتداد خیابان بغداد با مساحت ۱۰،۰۰۰ متر مربع است.

از مزایای زندگی در این محله نزدیکی به دریا، پارک زیبای گُزتپه، دسترسی کوتاه به قسمت مرکزیت بخش آسیایی، دسترسی آسان به خیابان بغداد و… می باشد.

دسترسی به مترو، اسکله، ایستگاه اتوبوس و دولموش در چند دقیقه از این محله امکان پذیر می باشد.

موزه اسباب بازی استانبول در گُزتپهکه ۴۰۰۰ اسباب بازی و مینیاتور را از ترکیه و خارج از کشور که قدمت برخی از آنها تقریباً به ۲۰۰ سال پیش برمی گردد به نمایش گذاشته است.


معرفی رزیدانس هوشمند آلتاور در کادیکوی استانبول


آلتاور متشکل از ۳۳۰ واحد آپارتمانی که از طبقه ۱۵ به بعد دارای منظره دریا و جزایر اطراف می‌باشد، بر روی ۱۰ هکتار زمین مستقل که با بالغ بر ۸۰ درصد فضای سبز در مرکزی‌ترین نقطه قسمت آسیایی استانبول یعنی گزتپه که از چهار طرف توسط جاده‌های اصلی احاطه شده، در حال احداث می‌باشد.

آلتاور بواسطه محل احداث آن در یکی از مراکز جاذبه شهر استانبول یعنی منطقه گزتپه، به سه جاده اصلی یعنی جاده آتاتورک، جاده بایار و جاده اینونو دسترسی مستقیم دارد.

این موضوع، پروژه ما را به عنوان یک فرصت سودمند خواه برای زندگی و خواه برای سرمایه‌گذاری تبدیل گرده است.


زندگی بدون ورزش مطمئنا غیرقابل تصور است


ما برای راحتی شما و جهت اینکه شما برای رسیدن به مکانهای ورزشی زمان اضافی صرف نکنید، در ALTOWER یک سالن ورزشی، استخر سرپوشیده و یک مرکز SPA به مساحت حدودا یک هزار متر مربع ایجاد کردیم. شما می‌توانید تنها با استفاده از تبلت‌تان و یا تماس با قسمت خدمات، مربی ورزشی مخصوصتان و یا وقت ماساژ دلخواهتان را رزرو نمایید. در صورتی که نیازو یا تمایلی به استفاده از مربی مخصوص ندارید، در سالن ورزش به تمامی وسایل ورزشی موردنیازتان دسترسی خواهید داشت.


امتیازات مکانی پروژه خرید ملک در کادیکوی استانبول:


ALTOWER که در مجاورت E5 ساخته می‌شود، با ایستگاههای مینی‌بوس، اتوبوس و مترو، بزرگراه TEM، مراکز خرید، بیمارستانها، مراکز تحصیلی، پارکها و فضاهای سبز و مراکز فرهنگی و ورزشی تنها چند دقیقه فاصله دارد.

ALTOWER، با اسکله IDO تنها ۴ کیلومتر، با کشتی ایستگاه حرم ۴ کیلومتر و با Kalamış Marina فقط ۲.۵ کیلومتر مسافت دارد.

از طرف دیگر با توجه به نزدیکی به Marmaray، پل Boğaz و تونل آوراسیا، رفت و آمد سریع و راحت به قسمت اروپایی استانبول را امکانپذیر می‌سازد.

ALTOWER یک پروژه مسکونی رزیدنس است که توسط شرکت Altınbaş Yapı، که زیرمجموعه توسعه املاک و مستغلات وابسته به گروه شرکتهای Altınbaş، فعال در حوضه های انرژی، مالی، جواهرات، حمل و نقل و آموزشی، در حال احداث است.


اتاقهای مخصوص برای میهمانانتان


برای اینکه نگرانی و دلواپسی این که میهمانانتان در کجا اقامت خواهند داشت را نداشته باشید، در این رزیدانس سعی بر آن شده تا میهمانانتان نیز از امکانات و راحتی ALTOWER بهره‌مند شوند و بدین جهت اتاقهای مخصوص میهمان طراحی شده است. با امکان انتخاب از میان ۵ واحد مخصوص میهمان، که کاملا مشابه اندازه واحد آپارتمانی شماست، مشکلات و نگرانی از محل اقامت مهمان دیگر برای شما وجود نخواهد داشت.


مساحت موردنیازتان برای زندگی را خودتان می‌توانید تعیین کنید


برای استفاده از مزایای زندگی در ALTOWER، خرید یک واحد آپارتمان 1+1 به مساحت 75.5 مترمربع از پروژه کفایت می‌کند. اما، در صورتی که به فضای بیشتری برای زندگی احتیاج دارید، با استفاده از مزایای سیستم مدولار می‌توانید واحدهای 2+1، 3+1 و یا 4+1 را نیز انتخاب نمایید.

نماي داخلي رزيدانس هوشمند ALTOWER
نماي داخلي رزيدانس هوشمند ALTOWER

استفاده از منزلتان به عنوان دفتر


اگر تمایل دارید که از منزلتان به عنوان دفتر کار استفاده کنید تعداد ،۳ عدد اتاق همایش با اندازه‌های مختلف، طراحی مدرن و دکوراسیون شیک در زمانهای دلخواهتان در خدمت شماست تا بتوانید ملاقاتهای کاری و یا شخصی‌تان را در نهایت راحتی  در ALTOWER برگزار نمائید. Lobby Bar موجود در مقابل اتاقهای همایش، در خلال جلساتتان به شما و میهمانانتان خدمت رسانی خواهند کرد.

واحدهاي دفتري رزيدانس هوشمند ALTOWER
واحدهاي دفتري رزيدانس هوشمند ALTOWER

دسترسی های پروژه خرید ملک در کادیکوی استانبول


ایستگاه مترو

۷۰۰ متر از ایستگاه مترو Yenisahra

مراکز خرید

مرکز خرید Emaar AVM حدود ۲.۸ کیلومتر ، مسافت زمانی با رانندگی ۶ دقیقه   

مرکز خرید Akasya  حدود ۳.۸ کیلومتر ، مسافت زمانی با رانندگی ۷ دقیقه 

مرکز خریدPalladium AVM  حدود ۲.۶ کیلومتر، مسافت زمانی با رانندگی ۶ دقیقه 

فرودگاه

فرودگاه جدید استانبول ۵۶ km ، مسافت زمانی با رانندگی ۴۵ دقیقه

فرودگاه صبیحه گوکچن ۲۹ km ، مسافت زمانی با رانندگی ۲۷ دقیقه

اسکله

اسکله Bostancı ۵ km ، مسافت زمانی با رانندگی ۳۸ دقیقه

اسکله Kadıköy ۸.۴ km مسافت زمانی با رانندگی ۱۳ دقیقه

ایستگاه اتوبوس

۱۵۰ m

اتوبان اصلی

۱.۲ km مسافت زمانی با رانندگی ۳ دقیقه

بیمارستان

پلی کلینیک زنان و زایمان km 1.8  Göztepe ،مسافت زمانی با رانندگی ۶ دقیقه

بیمارستان فاتح سلطان محمت km 6.8  ،مسافت زمانی با رانندگی ۱۰ دقیقه

بیمارستان km 3.6  Ataşehir Florence Nightingale  ،مسافت زمانی با رانندگی ۹ دقیقه

دانشگاه

دانشگاه مرمره  km 3.3 ، مسافت زمانی با رانندگی ۱۰ دقیقه

دانشگاه Acibadem University  km 3.5 ، مسافت زمانی با رانندگی ۹ دقیقه

دانشگاه هنرهای زیبای معمار سنان km 21 ، مسافت زمانی با رانندگی ۳۰ دقیقه


سرمایه گذاری سودمند برای یک زندگی منحصر به فرد در کادیکوی استانبول

یک زندگی راحت و زیبا،خرید ملک در کادیکوی استانبول بزرگترین سرمایه گذاری است که برای آینده تان انجام می‌دهید. آلتاور در عین حال که لذت بردن از این زندگی منحصربفرد را برای شما میسر می‌سازد، با ارائه یک فرصت سرمایه گذاری به صرفه، یک سرمایه گذاری سودآور را برای شما فراهم می کند. در عین حال، این نه تنها یک فرصت فردی، بلکه یک فرصت سرمایه گذاری برای شرکت شما نیز می‌باشد.


امکانات رزیدنس هوشمند آلتاور استانبول


از جمله امکانات اجتماعی رزیدنس هوشمند ALTOWERاستانبول ترکیه ، امنیت ۲۴/۷ ، امنیت با دوربین ، استخر سرپوشیده ، استخر شنا کودکان ، زمین های بازی کودکان ، سونا ، سالن ورزش ، SPA ، حمام ترک ، مرکز تناسب اندام لوکس ، پارکینگ ،کافه ، رستوران ،سینما ، زمین بسکتبال، جاده مخصوص پیاده روی ، سیستم خانه هوشمند ، تراس آفتاب ، آپارتمان های سوئیت محل اقامت مهمان ، مخزن استاندارد آب ، ژنراتور ، اتاق بازی ،اتاق جلسات، آسانسور  ، سیستم آبپاش ، گرمایش مرکزی ، حمام والدین

برای راحتی شما و جهت اینکه شما برای رسیدن به مکانهای ورزشی زمان اضافی صرف نکنید، در ALTOWER یک سالن ورزشی به مساحت حدودا یک هزار متر مربع موجود می باشد. شما می‌توانید تنها با استفاده از تبلت‌تان و یا تماس با قسمت خدمات، مربی ورزشی مخصوصتان و یا وقت ماساژ دلخواهتان را رزرو نمایید. در صورتی که نیاز و یا تمایلی به استفاده از مربی مخصوص ندارید، در سالن ورزش به تمامی وسایل ورزشی موردنیازتان دسترسی خواهید داشت.

از طبقه ۱۵ شما می توانید منظره ای از دریا و جزایر را داشته باشید.

استخر رزيدانس هوشمند ALTOWER
استخر رزيدانس هوشمند ALTOWER


شروع قیمت خرید ملک در کادیکوی استانبول :تماس لطفا



گزینه های پرداخت خرید ملک در کادیکوی استانبول :


فروش آپارتمان های صفر در آلتاور کادیکوی به پایان رسیده است و واحدها به صورت دست دوم موجود و فروش فقط نقدی میباشد. لطفا جهت دریافت اطلاعات آپارتمان های اقساطی در کادیکوی با تیم مشاور املاک ایرانی ترک گشت در ارتباط باشید.


شما می توانید از خدمات ممتاز ارائه شده توسط ALTOWER، خواه با زندگی در این پروژه و یا خواه با ایجاد امکان زندگی برای دیگران، بهره مند شوید. درآمد اجاره شما از یک واحد آپارتمان در این پروژه برای مدت ۳ سال به طور کامل توسط ALTOW تضمین می‌شود.

نماي داخلي رزيدنس هوشمند ALTOWER
نماي داخلي رزيدنس هوشمند ALTOWER

تاریخ اتمام پروژه خرید ملک در کادیکوی استانبول:


ساخت رزیدنس هوشمند ALTOWER در سال ۲۰۲۱  به اتمام خواهد رسید و در حال حاضر واحدهای موجود در این رزیدنس، به صورت پیش خرید در دسترس مشتریان ترک گشت قرار می گیرد.


برخی از ویژگی های برجسته خرید ملک در کادیکوی استانبول


اتاقهای مخصوص برای میهمانانتان

از Sports Bar همراه با منظره‌ای بی بدیل لذت ببرید

رستوران مخصوص برای شما و میهمانانتان

مراسمات خود را خودتان انجام دهید

سرگرمی و تفریح هم در ALTOWER موجود است

اگر تمایل دارید که از منزل کار کنید، اتاقهای همایش در خدمت شماست

زندگی بدون ورزش مطمئنا غیرقابل تصور است

ما برای راحتی شما و جهت اینکه شما برای رسیدن به مکانهای ورزشی زمان اضافی صرف نکنید،

در ALTOWER یک سالن ورزشی، استخر سرپوشیده و یک مرکز SPA به مساحت حدودا یک هزار متر مربع ایجاد کردیم.

شما می‌توانید تنها با استفاده از تبلت‌تان و یا تماس با قسمت خدمات،

مربی ورزشی مخصوصتان و یا وقت ماساژ دلخواهتان را رزرو نمایید.

در صورتی که نیازو یا تمایلی به استفاده از مربی مخصوص ندارید،

در سالن ورزش به تمامی وسایل ورزشی موردنیازتان دسترسی خواهید داشت.

برای آسایش و راحتی‌تان همه چیز در خدمت شماست

با توجه به فراهم نمودن نهایت راحتی و آسایش برای شما،

در ALTOWER تعداد ۵ آسانسور که یکی از آنها برای حمل بار می‌باشد تعبیه شده است.

با استفاده از این آسانسورها که دارای طراحی خاص،

که افراد دارای معلولیت نیز به راحتی می‌توانند از آن استفاده کنند،

می‌باشند می‌توانید از پارکینگ تا طبقه‌ای که واحدتان در آن است را طی کنید.

سرمایه گذاری مطمئن را با ما تجربه کنید.

همچنین شرایط ویژه ای برای فروش وجود دارد که شما می توانید از مزایای آن استفاده کنید؛

با ما تماس بگیرید تا شما را بیشتر در جریان امور قرار دهیم.

خرید آپارتمان و سرمایه‌گذاری در کادیکوی استانبول در سال ۲۰۲۴: فراتر از ۱۰ دلیل

در حالی که ۱۰ دلیل احتمالی که ذکر کردیم، نگاهی اجمالی به دلایل احتمالی خرید آپارتمان در کادیکوی استانبول برای اهداف سرمایه‌گذاری در سال ۲۰۲۴ ارائه می‌دهند، مهم است که قبل از هرگونه تصمیم مالی عمیق‌تر بررسی کنید. به یاد داشته باشید که هر سرمایه‌گذاری با ریسک‌هایی همراه است و تحقیق کامل بسیار مهم است.

فراتر از سطح: نگاهی دقیق‌تر به مزایای بالقوه

۱. رشد اقتصادی: در حالی که پیش‌بینی رشد اقتصادی ترکیه مثبت است، عوامل زمینه‌ای که باعث ایجاد آن می‌شوند را درک کنید. آیا پایدار است؟ ریسک‌ها و عدم قطعیت‌های بالقوه چیست؟ برای ارزیابی چشم‌انداز بلندمدت اقتصاد و تأثیر آن بر بازار مسکن به دنبال نظرات کارشناسی باشید.

 ۲. موقعیت استراتژیک: موقعیت مناسب کادیکوی مزایای غیرقابل انکاری را ارائه می‌دهد. با این حال، دسترسی خاص به امکانات مورد نظر، محل کار یا مناطق مورد علاقه خود را در نظر بگیرید. زمان رفت و آمد، گزینه‌های حمل و نقل و اختلالات احتمالی زیرساخت در طول پروژه‌های توسعه را بررسی کنید.

 ۳. توسعه زیرساخت: در حالی که زیرساخت‌های جدید می‌توانند جذابیت یک منطقه را افزایش دهند، به معایب بالقوه کوتاه‌مدت مانند سر و صدای ساخت و ساز، گرد و غبار و اختلالات ترافیکی توجه داشته باشید. جدول زمانی پروژه و تأثیر احتمالی آن بر قابلیت استفاده از ملک خود را در طول فاز توسعه درک کنید.

 ۴. جامعه پر جنب و جوش: بافت متنوع کادیکوی پاسخگوی سبک‌های زندگی مختلف است. اما مطمئن شوید که با ترجیحات شما مطابقت دارد. جمعیت‌شناسی محله، سطح سر و صدا و حال و هوای کلی را بررسی کنید تا ارزیابی کنید که آیا با انتظارات شما برای زندگی روزمره یا جذب مستاجران بالقوه مطابقت دارد.

 ۵. پتانسیل درآمد اجاره: صنعت گردشگری استانبول تقاضای اجاره را افزایش می‌دهد، اما تحقیقات عمیق بازار را انجام دهید. نرخ های خالی، بازده اجاره و هزینه های مدیریت املاک را در کادیکوی تجزیه و تحلیل کنید تا انتظارات درآمدی واقع بینانه تعیین شود. عواملی مانند فصل و جمعیت شناسی مستاجران هدف را در نظر بگیرید.

 ۶. مشوق‌های دولتی: جزئیات مشوق‌های دولتی، از جمله شرایط واجد شرایط بودن، فرآیندهای درخواست و مزایای مالیاتی بالقوه را بررسی کنید. به خاطر داشته باشید که این مشوق‌ها ممکن است با گذشت زمان تغییر کنند، بنابراین از هر گونه تغییر سیاست به روز باشید.

کاهش ریسک: ملاحظات ضروری

  • نوسانات بازار: بازار املاک ذاتا چرخه‌ای است. سرمایه‌گذاری خود را در برابر رکود بالقوه آزمایش کنید. ظرفیت مالی خود را برای مقابله با کاهش ارزش ملک یا درآمد اجاره در نظر بگیرید.
  • نوسانات نرخ ارز: روندهای تاریخی و نوسانات احتمالی لیر ترکیه را درک کنید. هنگام محاسبه بازده بالقوه و امکان سرمایه‌گذاری، نوسانات ارز را در نظر بگیرید.
  • محیط حقوقی و نظارتی: از راهنمایی متخصصان در مورد مسائل حقوقی مانند حقوق مالکیت املاک، قوانین ارث و مالیات در ترکیه کمک بگیرید. اطمینان حاصل کنید که تمام مقررات را رعایت می‌کنید و تأثیر احتمالی آن را بر سرمایه‌گذاری خود درک می‌کنید.
  • شرایط شخصی: هر تصمیمی برای سرمایه‌گذاری را با اهداف مالی شخصی، تحمل ریسک و چارچ زمانی سرمایه‌گذاری خود هماهنگ کنید. تصمیم خود را صرفاً بر اساس عوامل خارجی پایه‌گذاری نکنید؛ رفاه مالی خود را اولویت قرار دهید.

به خاطر داشته باشید که این اطلاعات فقط برای اهداف آموزشی است و مشاوره مالی محسوب نمی‌شود. قبل از هرگونه تصمیم سرمایه‌گذاری، همیشه با یک مشاور مالی واجد شرایط یا متخصص املاک آشنا با بازار ترکیه مشورت کنید.

فیلم معرفی پروژه خرید ملک در کادیکوی استانبول

اطلاعات در مورد منطقه کادیکوی در بخش آسیایی استانبول

استانبول یکی از شهرهای تاریخی ترکیه است و از این رو در این شهر محله ها و اماکن بسیار قدیمی و تاریخی بسیاری وجود دارد ، محله کادیکوی یکی از این مکان ها است و در قسمت آسیایی استانبول قرار دارد و از جمله قدیمی ترین محله های استانبول محسوب می شود که در سال های اخیر پیشرفت های بسیار قابل توجهی کرده و مراکز خرید و بازارهایی بسیاری در آن به وجود آمده و مرکز خرید کوزی یکی از آن ها است ، در این محله پاساژهای بسیار قدیمی مانند پاساژ اوپرا اونور وجود دارد که مکانی مناسب برای خرید انواع پوشاک با برندهای مختلف می باشد ، در این محله سه شنبه بازارها بسیار رونق دارد و توریست های زیادی را در اینجا خواهید دید ، علاوه بر مراکز خرید دوست داشتنتی ، این محله مناطق دیدنی و تاریخی بسیار زیبا و جذابی هم دارد که از دید گردشگران پنهان نمانده و بسیاری از آژانس های مسافرتی بازدید از این محله را در برنامه تور استانبول قرار می دهند. یکی از این جاذبه های تاریخی دهکده باستانی حلسدون است و تعداد زیادی از مقبره ها و یادبودهایی که از جنگ کریمه به جای مانده در این محله قرار دارند ، یکی از خیابان های معروف محله کادیکوی استانبول ، خیابان بغداد است که بسیار هم طولانی است و برای تفریح و خرید و گشت و گذار جای بسیار مناسبی می باشد .

اطلاعات در مورد منطقه کادیکوی در بخش آسیایی استانبول

با محله کادیکوی استانبول آشنا شوید

همان طور که گفتیم Kadiköy یکی از قدیمی ترین مکان ها و از جمله محله های معروف و شلوغ استانبول است و جالب است بدانید اولین مسجد این شهر در همین محله ساخته شده است ، این محله همچنین پر از صومعه های متعددی است که در باغ های تاریخی ساخته شده اند و یک کلیسای قرن پنجمی هم در آن وجود دارد ، مقبره‌ هایی که در این محله وجود دارند مکان دفن سربازان انگلیسی و فرانسوی هستند که در جنگ کریمه جان خود را از دست داده بودند ، در اینجا موزه ای وجود دارد که در حقیقت اتاق فلورانس نایتینگل است ، کسی که در جنگ کریمه که در قرن نوزدهم رخ داد از مجروحان پرستاری می کرد ، ایستگاه های بگهاد و حیدرپاشا نیز در این محله قرار دارند و یکی از مهم ترین تفرجگاه های استانبول یعنی فنر باغچه در همین محله و در خیابان بگهاد قرار دارد.

اطلاعات در مورد منطقه کادیکوی در بخش آسیایی استانبول

درباره منطقه کادیکوی در بخش آسیایی استانبول و مهمترین نقاط دیدنی آن ، زیباترین مناطق و ماهیت زندگی و سرمایه گذاری در آن اطلاعات بیشتری کسب کنید ، یک راهنمای کامل از شرکت ترک گشت

منطقه کادیکوی که به معنای دهکده قاضی است ، در قسمت آسیایی شهر استانبول واقع شده است و توسط مناطق اسکودار ، آتاشهیر و مالتپه احاطه شده ، از جنوب مشرف به دریای مرمره است و منظره ای جذاب دارد. نزدیک به پل بسفر و کیزکولسی است که آن را به یک منطقه متمایز و حیاتی برای گردشگران تبدیل کرده است.

منطقه کادیکوی به دلیل تعداد زیاد فضای سبز در باغ ها و پارک های آن یکی از زیباترین مناطق گردشگری در بخش آسیایی استانبول است که در آن می توانید پیاده روی یا پیک نیک داشته باشید. این بخش شهر همچنین دارای ساحل خیره کننده از دریای مرمره است.

از منظر تاریخی ، منطقه كادیكوی شاهد چندین تمدن باستانی و مذاهب مختلف توحیدی بود كه از تمدن بیزانس و روم و سلجوقی گرفته تا تمدن عثمانی. به همین دلیل ، این منطقه دارای کلیساها و کنیسه های بسیاری است ، علاوه بر آن آثار تاریخی زیادی وجود دارد که حاکی از فرهنگ ها و تمدن هایی است که این منطقه در دوره های مختلف شاهد آن بوده است.

از مهمترین مواردی که می توان از اطلاعات مربوط به کادیکوی یاد کرد این است که در خانه های آن بیش از نیم میلیون نفر زندگی می کنند و سبک زندگی آنها از نظر طبیعت ، جمعیت و جو آن اکثراً اروپایی است.

اطلاعات در مورد منطقه کادیکوی در بخش آسیایی استانبول

مزایای زندگی در منطقه کادیکوی استانبول

کادیکوی در بخش آسیایی استانبول یکی از مناطق مرتفع است ، جایی که با تلفیق همزمان تاریخ و مدرنیته همزمان مشخص می شود و همین امر باعث می شود که اولین انتخاب برای گردشگران در استانبول باشد و این یکی از مزایای زندگی در منطقه کادیکوی استانبول است.

یکی از مزایای زندگی در کادیکوی دسترسی آسان است ، به طوری که دارای چندین وسیله حمل و نقل از طریق زمین ، هوا و دریا است ، با فرودگاه سبیها ۲۰ کیلومتر فاصله دارد و علاوه بر بندر دریایی برای کشتی های امینونو، ایستگاه قطار حیدرپاشا در مرکز آن واقع شده است.

یكی از مزایای زندگی در كادیكوی موقعیت ویژه جغرافیایی ، خصوصیات اجتماعی و فرهنگی و تاریخ باستانی آن است كه در آن تمدن های باستانی تاریخ یكی پس از دیگری به وجود آمده است.

اطلاعات در مورد کادیکوی

زیباترین مناطق کادیکوی استانبول

منطقه زیبا و باشکوه کادیکوی در قسمت آسیایی استانبول واقع شده است و از فضای جذاب طبیعت سبز لذت می برد و همچنین در مقایسه با بخش اروپایی استانبول نسبتاً آرام است. اگرچه این منطقه شامل برخی از مهمترین جاذبه های گردشگری مانند ایستگاه حیدارپاشا ، تپه چاملیجا و پارک بوستانجی است ، اما مکان های بسیاری برای کشف در کادیکوی وجود دارد مانند:

بازار کادیکوی

بازار کادیکوی یک بازار سنتی پرطرفدار و یکی از بازارهای متنوع استانبول است ، مساحت ۱۲ هزار متر مربع را در بر می گیرد ، محصولات خود را به شکلی کاملا منظم به نمایش می گذارد و طیف گسترده ای از محصولات با کیفیت بالا مانند لباس ، گل ، لوازم جانبی ، مواد آرایشی و مواد غذایی را به شما ارائه می دهد.

منطقه کادیکوی در بخش آسیایی استانبول

خیابان چتری کادیکوی

خیابان چتری کادیکوی یکی از باشکوه ترین خیابان های شهر استانبول است ، دلیل نامگذاری آن این است که صاحبان مغازه تصمیم گرفتند برای کاهش گرمای خورشید تعداد زیادی چترهای رنگارنگ را در خیابان آویزان کنند و به خیابان شخصیتی مجزا بدهند.

زندگی در کادیکوی

بازار ماهی کادیکوی

در بازار ماهی کادیکوی ، انواع ماهی ها را مشاهده می کنید ، آنها در غذاهای خوشمزه تازه سرو می شوند ، که باعث می شود بسیاری از گردشگران به کادیکوی بیایند و از این بازار دیدن کنند ، بنابراین ، یک بشقاب یک ماهی تازه بخورید که مزه آن مانند چیزهایی که قبلاً چشیده بوده اید نخواهد بود.

سرمایه گذاری در کادیکوی

خیابان بغداد کادیکوی

خیابان بغداد از ناحیه کادیکوی شروع می شود تا منطقه مالتپه به موازات دریای مره مره ، گروهی از کافه ها ، رستوران ها و مغازه های مختلف را شامل می شود ، همچنین خدمات بسیاری را در اختیار گردشگران قرار می دهد زیرا یکی از معروف ترین خیابان های استانبول است  و یک مرکز خرید در کادیکوی وجود دارد.

املاک و مستغلات کادیکوی

ساحل کادیکوی استانبول

ساحل کادیکوی استانبول یکی از بهترین مکان ها برای گردشگری استانبول است ، که با سواحل و آب تمیز آن مشخص می شود و یکی از سواحلی است که دارای خدمات یکپارچه ای است که گردشگران هنگام مراجعه به آن نیاز دارند.

چگونه می توانم از تکسیم به کادیکوی بروم؟

پس از خواندن این اطلاعات مفید و یادگیری در مقاله ما در مورد مزایای زندگی در منطقه کادیکوی و مکانهای دیدنی و گردشگری آن ، بدون تردید که شما قصد بازدید از این منطقه حیاتی را دارید و تعجب می کنید که چگونه می توانم به کادیکوی بروم؟ پاسخ آسان است ، پس از رسیدن به تکسیم ، می توانید از طریق مترو ، قطار و چندین اتوبوس به کادیکوی برسید.

سرمایه گذاری در کادیکوی

 با توسعه زیرساخت های منطقه کادیکوی و افزایش تعداد پروژه های عظیم توسعه در زیرساخت های آن ، مالکیت املاک و مستغلات در این منطقه بسیار امن شده و سرمایه گذاری در کادیکوی اخیراً شاهد تقاضای بی سابقه ای بوده است.

املاک و آپارتمان های کادیکوی

املاک و ساختمان ها بین قدیمی و مدرن در منطقه کادیکوی متفاوت است ، جایی که اخیراً قیمت املاک و مستغلات و آپارتمان های ارائه شده برای فروش شاهد افزایش تدریجی بوده و فرصت های سرمایه گذاری نیز به ویژه با بهبود زیرساخت ها افزایش یافته است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد املاک و مستغلات کادیکوی می توانید با شرکت ترک گشت تماس بگیرید.

4.6/5 - (19 امتیاز)
  • استان استانبول
  • محله آسیایی, کادیکوی

جزئیات

به روز شده در فوریه 13, 2024 در 11:30 ق.ظ
  • قیمت: شروع قیمت ها از 8,536,000لیر
  • متراژ ملک: 75.5 مترمربع
  • اتاق خواب ها: 3 ~ 1
  • سرویس : 1
  • سال ساخت: 2021
  • نوع ملک: آپارتمان, فروش
  • وضعیت ملک: بدون اشیاء, تک خواب, دو خواب, سه خواب

مقایسه ملک ها

مقایسه
Turkgasht
  • Turkgasht