آسان انتخاب کنید

توضیحات

15 تا دلیل قشنگ برای اینکه امسال یه آپارتمان تو اتاشهیر استانبول بخری و سرمایه گذاری کنی، بهت میگم!

موقعیت و دسترسی:

  1. وسطای خوشمزه شهر: اتاشهیر یه جای خوشگل تو قسمت آسیایی استانبولِ، که هم به قسمت اروپایی و هم آسیایی با پل و متروبوس راحت وصل میشی. ترافیک اصلا سراغت نمیاد!
  2. همه جا رو زیر پات داری: مترو، متروبوس، و کشتی هم دم دستته، هر جا خواستی بری یه هو میرسی. دیگه معطل نمیشی!
  3. فرودگاه صبیحه گوکچن نزدیکه: اگه اهل سفرهای هوایی هستی، دیگه نگران دوری از فرودگاه نباش، با یه نفس میرسی! ✈️
  4. مرکز تجارت داغ داغ: کلی شرکت بزرگ اینجا دفتر دارن و هر روز داره شلوغ تر میشه. این یعنی فرصت های کاری جذاب و پیشرفت اقتصادی!

سرمایه گذاری جذاب:

  1. هر روز یه شکل جدید میشه: اتاشهیر داره خودشو حسابی خوشگل میکنه، هر چی بگذره قیمت خونه هاش هم بیشتر بالا میره! پس یه موقعیت عالی برای سرمایه گذاریه. ️
  2. اجاره خوبی میده: اگه خواستی آپارتمانتو اجاره بدی، خیالت راحت، اجاره خوبی میگیری. تو این منطقه درآمد اجاره خیلی خوبه!
  3. دولت هواتو داره: دولت ترکیه کلی برنامه های خوب برای سرمایه گذارای خارجی تو املاک داره، خیالت از این بابت راحت باشه! 🇹🇷
  4. همه دنبال خونه میگردن: استانبول پر از آدمه و همه هم دنبال خونه خوب میگردن، اتاشهیرم که جای عالیِ! پس مشتری پیدا کردن واست راحته.

زندگی راحت و باحال:

  1. زندگی مدرن با امکانات خفن: برج های شیک، پاساژای بزرگ، سینما، تئاتر… هر چی بخوای اینجا پیدا میشه! زندگی تو اتاشهیر خیلی باحاله! ️
  2. یه نفس راحت بکش: پارکای خوشگل و باصفا مثل “آتاشهیر گرو” و “پارک کنار آب” دلتو باز میکنن. بعد از یه روز کاری حسابی خستگی از تنت در میره! ️
  3. مدرسه های خوب برای بچه هات: اگه بچه داری نگران مدرسه نباش، مدرسه های خوب دولتی و خصوصی تو اتاشهیر زیاده. خیالت راحته! ‍
  4. بیمارستان و درمانگاه نزدیکه: هر وقت مریض شدی نگران نباش، بیمارستان و درمانگاه خوب نزدیکه، زود خوب میشی!

یه کمم چاشنی:

  1. تاریخ و فرهنگ قشنگ: مسجد “مهریماه سلطان” و جاهای تاریخی دیگه تو اتاشهیر تورو با گذشته استانبول آشنا میکنن. خیلی حال میده! ️
  2. همسایه های بامزه: مردم اتاشهیر خیلی باحال و خونگرم هستن، زود با همه دوست میشی! حس غریبی نمیکنی.
  3. قیمت مناسب تر از خیلی جاهای دیگه: اگه دنبال یه جای خوب باشی که قیمتاشم مناسب باشه، اتاشهیر عالیه! نسبت به خیلی جاهای دیگه استانبول قیمتاش به صرفه تره.

یه نکته مهم:

  • بازار املاک همیشه در حال تغییره، قیمت ها ممکنه بالا پایین بشه. مواظب باش!
  • سرمایه گذاری تو هر ملکی نیاز به تحقیق و بررسی داره، خوب فکر کن و مشورت بگیر!
  • اگه با یه مشاور املاک محلی صحبت کنی، خیلی بهت کمک میکنه که بهترین تصمیمو بگیری!

امیدوارم این اطلاعات بهت کمک کنه! هر سوالی داشتی بپرس، خوشحال میشم راهنماییت کنم!

بررسی اجمالی فروش ملک در آتاشهیر استانبول

فروش آپارتمان های صفر این مجموعه در آتاشهیر به پایان رسیده است و قیمت های قدیمی معتبر نمیباشد لطفا جهت دریافت پروژه های صفر و یا پیش فروشی در منطقه آتاشهیر با تیم مشاور املاک ایرانی ترک گشت در ارتباط باشید.

ما در آتاشهیر واحدهای صفر و دست دوم را با بهترین قیمت به خریداران ایرانی ارائه میکنیم.

امروز 12 درصد زیر قیمت شروع در این پروژه جدید سرمایه گذاری کنید که در آتاشهیر معتبر درست روبروی شهر جدید مالی (فینانس مرکزی) استانبول ، ترکیه واقع شده است. این پروژه در حال حاضر قبل از عرضه به بازار ، با قیمت های تخفیف به سرمایه گذاران ارائه می گردد.

چرا این ملک را در آتاشهیر استانبول خریداری کنید؟

  • قیمت های سطح ورودی – در آینده افزایش می یابد
  • پتانسیل عالی سرمایه گذاری را از دست ندهید
  • در مرکز مالی جدید استانبول
  • دسترسی به طیف کاملی از امکانات
  • حمل و نقل آسان به مرکز شهر استانبول

امکانات و مکان خرید این آپارتمان ها در آتاشهیر

این پروژه فقط با نزدیک شدن به زمان تکمیل ، ارزش خود را افزایش می دهد ، بنابراین از کسانی که علاقه مند به خرید در هنگام پایین آمدن قیمت هستند ، خواسته می شود برای کسب اطلاعات بیشتر در اسرع وقت با ما تماس بگیرند. هزینه خانه های مشابه در این منطقه مطلوب استانبول امروز حداقل 60٪ بیشتر است. قیمت پیشنهادی کاملاً مناسب و فقط برای سرمایه گذاران است.

در مورد خرید این آپارتمان ها در آتاشهیر

این پروژه ماموت توسط یکی از معتبرترین و مورد توجه ترین توسعه دهندگان در کل ترکیه طراحی و اجرا شده است ، خانه هایی با بالاترین کیفیت و خانه هایی که بیش از برچسب لوکس املاک و مستغلات هستند را تضمین می کند. این پروژه طیف کاملی از خواص را در انواع اندازه ها ارائه می دهد ، درمجموع از یک چهار اتاق خواب. امکانات گسترده ای برای اقامت ساکنان در نظر گرفته شده است و قرار است این پروژه تا ژوئن 2022 تکمیل شود.

امکانات و ویژگی های خرید این خانه ها در آتاشهیر شامل

  • مرکز خرید بزرگ داخل سایت
  • طیف وسیعی از رستوران ها و کافه ها
  • فروشگاه های بوتیک و همچنین فروشگاه های مارک دار
  • استخرهای شنای مشترک برای لذت بردن
  • سالن بدن سازی و بدنسازی
  • خدمات دربان
  • پارکینگ زیرزمینی
  • امنیت و دوربین ها 24/7

قیمت خرید این خانه ها در آتاشهیر

توجه داشته باشید که قیمت های خرید خانه در آتاشهیر و سایر مناطق به دلیل تغییرات قیمت لیر و دلار و همچنین گرانی مسکن در سال 2022 در استانبول و ترکیه تغییرات چشمگیری داشته است لطفاً جهت اطلاع از قیمت به روز و شرایط فروش واحد های آتاشهیر استانبول با شرکت ترک گشت در ارتباط باشید

قیمت فروش آپارتمان 1 + 1 با اندازه 81 متر مربع و قیمت آن از 3،136،000 لیر
قیمت آپارتمان 2 + 1 در اندازه 92m2 و قیمت فروش از 3،246،000 لیر
قیمت فروش آپارتمان 3 + 1 با اندازه 149 متر مربع و قیمت 4،836،000 لیر
قیمت فروش آپارتمان 4 + 1 با اندازه 190 متر مربع و قیمت 6،110،000 لیر

اطلاعات طرح پرداخت

35٪ پیش پرداخت و مانده موجودی 24 ماه پرداخت شده است.

برای اطلاع از آخرین اطلاعات مربوط به این پروژه ، از جمله تغییرات قیمت و تخفیف های پیشنهادی – لطفا امروز با ما تماس بگیرید تا با اعضای تیم آگاه استانبول صحبت کنیم

پتانسیل سرمایه گذاری در آتاشهیر

این پروژه در حال حاضر زیر قیمت اولیه بازار ارائه می شود تا سرمایه گذاران مشتاق استفاده از قیمت های قبل از راه اندازی شوند. 60 درصد افزایش قیمت برنامه ریزی شده (در کل 40٪ قبل از اتمام) وجود دارد و از این رو پتانسیل زیادی برای رشد سرمایه وجود دارد. با خرید امروز با قیمت قبل از راه اندازی ، اطمینان حاصل می کنید که پس از اتمام پروژه خود را در بهترین موقعیت ممکن قرار می دهید.

نه تنها این بلکه پروژه در یکی از معتبرترین و معتبرترین محله های طبقه بالا در آناتولی استانبول واقع شده است که مجتمع های مسکونی و سایر آسمان خراش ها را در خود جای داده است.

درست روبروی پروژه ، یک مرکز مالی کاملاً جدید با زیرساخت های ورودی برنامه ریزی شده در حال ساخت است که بیش از 50،000 کارگر یقه سفید را در این منطقه از استانبول پیدا خواهد کرد. این منطقه جدید عظیم مالی (Financial City یا Finans Merkezi به زبان ترکی) به خانه جدید بانک مرکزی ترکیه و همچنین سایر موسسات مالی و بانکهای اصلی در ترکیه تبدیل خواهد شد. این مطمئناً باعث افزایش شدید تقاضا برای املاک و مستغلات و پتانسیل اجاره خانه های این مکان خواهد شد.

مکان خرید ملک در آتاشهیر استانبول

این پروژه در آتاشهیر که در سمت آسیایی شهر است واقع شده است و تنها دو دقیقه با ماشین تا بزرگراه TEM و همچنین پل FSM Bosporus فاصله دارد – با این لینک های عالی به شهر و دسترسی آسان به شما می دهد. در آینده ، یک لینک مستقیم به سومین پل بسفر خواهد داشت ، در حالی که با افتتاح یک خط مترو سریع ، دسترسی شما را به مرکز شهر بیشتر می کند. نزدیک به این پروژه ، چهار مرکز خرید بزرگ وجود دارد که نزدیک ترین مکان تنها 5 دقیقه پیاده از خانه شما است. بیمارستان ها و مدارس در مناطق نزدیک یافت می شوند ، در حالی که مسجد میمار سینان ، بزرگترین مسجد استانبول نیز در نزدیکی قرار دارد.

فاصله ها

  • فرودگاه صبیحا – 20 دقیقه
  • فرودگاه آتاتورک – 40 دقیقه
  • ساحل مرمره – 20 دقیقه
  • کادیکوی/ اسکودار- 15 دقیقه

منطقه آتاشهیر استانبول

منطقه آتاشهیر یکی از منطقه های زیبا و بزرگ و بخش آسیایی است که از غرب با مناطق کادیکوی و اسکودار و از شرق با مناطق سنجاق تپه و مال تپه و از شمال با منطقه عمرانیه همسایه است. منطقه آتاشهیر از ۱۷ محله تشکیل شده که در میان آن ها ایچرانکوی و کوچوک بکالکوی به عنوان محله های برجسته و مشهور این منطقه به حساب می آیند.

دسترسی های منطقه آتاشهیر استانبول

آتاشهیر از جاده بغداد و بندر بستانچی ۲۰ دقیقه فاصله دارد و به دلیل نزدیک بودن به کادیکوی تمام دسترسی ها از آتاشهیر به مناطق دیگر به راحتی صورت می گیرد. درکنار دسترسی سریع به متروی بستانچی و کوزی آتای و نزدیک بودن به اتوبان(E-5) اِبِش، یکی از مزیت های این منطقه به شمار می رود. همچنین شما می توانید از اتوبوس، تاکسی و دُلموش نیز استفاده کنید.

مراکز خرید آتاشهیر استانبول

یکی از مزیت های آتاشهیر مرکز خرید های بسیار زیادی است که در این منطقه وجود دارد. از معروف ترین مراکز خرید می توان به پالادیوم، برندیوم، نوادا، اُپتیمم و واترگاردن اشاره کرد. مرکز خرید واتر گاردن در کل استانبول زبانزد می باشد. در کنار میل کردن غذا و نوشیدنی، می توانید از دیدن رقص آب و آتش در کنار هم لذت ببرید.

جالب است بدانید بزرگترین پارک گیاهی استانبول به نام نزاهت گوکیت در این منطقه می باشد که بیش از هزاران مدل گل و گیاه را در خود جای داده و فضای مناسبی برای گردشگری می باشد.

کوفته و گوزلمه از غذاهای معروف ترکیه به شمار می رود که بهترین کوفته را در مرکز خرید نوادا و بهترین گوزلمه را در کوچوک بکالکوی می توانید تهیه کنید.

ادامه به تحصیل در آتاشهیر استانبول

قرار داشتن دانشگاه یدی تپه، آجی بادام و فنر باغچه باعث شده بسیاری از دانشجویان این منطقه را برای سکونت انتخاب کنند.

هتل های آتاشهیر استانبول

از هتل های معروف این منطقه می توان به ماریوت، گرین پارک، دده من ، رادیسون بلو اشاره کرد. که به دلیل پنج ستاره بودن و داشتن امکانات بسیار شما می توانید سفری راحت را برای خود رقم بزنید.

اجاره و خرید آپارتمان در آتاشهیر استانبول

بافت منطقه آتاشهیر در استانبول جدید است چرا که در این منطقه علاوه بر پروژه های مسکونی، تعداد زیادی پروژه های تجاری نیز موجود می باشد و واحد های اداری زیادی به چشم می خورد.

دوستان عزیزی که تمایل به خرید ملک دارند، توجه داشته باشند در این منطقه خرید ملک در یک ماه گذشته با افزایش ۱.۶۱ درصد همراه بوده است. میانگین قیمت فروش یک آپارتمان برای ۱۰۰ متر مربع ۴۹۲۰۰۰ لیر می باشد. نمددار تغییرات قیمت فروش در آتاشهیر در بازه زمانی یک ماه ۱.۶۱ درصد، در سه سال ۴ درصد و در پنج سال اخیر ۱۱.۵ درصد می باشد.

همچنین میانگین قیمت اجاره یک آپارتمان برای ۱۰۰ متر مربع ۲۱۰۰ لیر می باشد. نمودار تغییرات قیمت اجاره در آتاشهیر در بازه زمانی یک ماه ۲.۴۷ درصد، در سه سال ۱۵.۶ درصد و در پنج سال اخیر ۹.۴ درصد می باشد. کل جمعیتی را در آتاشهیر ساکن می باشند طبق آمار با افزایش ۲.۱۱ درصد همراه بوده است.

میانگین قیمت خرید مترمربع آپارتمان در منطقه آتاشهیر استانبول در سال 2023

میانگین قیمت واحد متر مربع آپارتمان برای فروش در منطقه آتاشهیر استانبول تا پایان دسامبر 2023 و شروع سال 2024 متوسط مبلغ 31 هزار لیر است.

حداقل قیمت هر مترمربع نرمال آپارتمان از حداقل 12 هزار لیر (19 میلیون تومان) و حداکثر 54 هزار لیر(110 میلیون تومان) در ابتدای سال 2024 است. قیمت آپارتمان های دست دوم و رزیدانس کاملا متفاوت است. جهت اطلاع تماس لطفا.

جمعیت آتاشهیر: 427.217 نفر

قیمت میانگین اکنونرشد سال 2023رشد دو سال گذشتهرشد چهار سال گذشته
31.000 لیر166,00 درصد472,03 درصد535,74 درصد
64,400,000 تومان   

میانگین قیمت فروش مترمربع آپارتمان در محلات آتاشهیر استانبول در سال 2023 به تومان

نام محلهقیمت به لیرقیمت به تومان
بارباروس53 هزار لیر117,200,000 تومان
آتاتورک49 هزار لیر107,600,000 تومان
کوچوک کوی39 هزار لیر83,600,000 تومان
ینی شهیر31 هزار لیر64,400,000 تومان
اورنک26 هزار لیر52,400,000 تومان
اینونو23 هزار لیر45,200,000 تومان
ینی چاملیجا20 هزار لیر38,000,000 تومان
میمار سینان12 هزار لیر19,200,000 تومان

لازم به ذکر است قیمت های ذکر شده برای هر متر مربع نرمال آپارتمان در سال 2023 میباشد و معمولا قیمت پروژه ها و مجتمع ها بسیارمتفاوت میباشد.

مبنای لیر: 1900تومان است.

تبدیل دلار به لیر: 31 میباشد.

برترین و معروف ترین پروژه آتاشهیر آندرومدا گولد، واریاپ مردیین، پالادیوم تاور و متروپل استانبول میباشند که ساخت و تحویل آن به پایان رسیده است. پروژه های اوتو آتاشهیر و آتاشهیر مدرن درحال ساخت و تحویل میباشند.

معمولا بهترین پروژه های آپارتمانی آتاشهیر در محله های عزت پاشا، بارباروس و ینی شهیر قرار دارند. جهت دریافت اطلاعات پروژه های آتاشهیر استانبول در سال 2023 با تیم ترک گشت در ارتباط باشید.

سوالات متداول خرید آپارتمان در استانبول

آیا خرید آپارتمان در استانبول ایده خوبی است؟

املاک در استانبول یکی از بهترین املاک در ترکیه است که خریداران مطمئناً از زندگی در شهر لذت خواهند برد ، همچنین سرمایه گذاران ممکن است از امکانات اجاره و چشم انداز درآمد زیادی برخوردار شوند. … * خرید ملک در استانبول یک سرمایه گذاری ایده آل است زیرا این شهر قیمت های بسیار مناسبی به ویژه برای خریداران خارجی ارائه می دهد.

آیا می توانید در استانبول آپارتمان بخرید؟

بیشتر شهروندان خارجی مجاز به خرید ملک در استانبول هستند ، با این حال عاقلانه است که قبل از تصمیم گیری ابتدا با کنسولگری خود مشورت کنید. هنگامی که واقعاً تصمیم گرفتید به دنبال چه نوع آپارتمانی هستید ، مطمئن شوید که با یک مشاور املاک محلی در محله ای که می خواهید خرید کنید تماس بگیرید.

چگونه آپارتمان در ترکیه بخرم؟

مرحله 1 – تحقیق
مرحله 2 – نماینده مناسب را پیدا کنید.
مرحله 3 – با نماینده املاک خود صحبت کنید و روابط خوبی ایجاد کنید.
مرحله 4 – از ترکیه دیدن کنید.
مرحله 5 – به یک سفر بازرسی املاک در ترکیه بروید.
مرحله 7 – در مورد قیمت و شرایط خرید مذاکره کنید.

چرا ملک در ترکیه بسیار ارزان است؟

بازار املاک و مستغلات ترکیه دیر وارد بازار بین المللی شد. از این رو قیمت های پایین خانه ها به سرعت خارجی ها را از ملیت های مختلف جذب می کند. … قیمت پایین بسیاری از مشتریان را قادر به خرید کامل ملک بدون رهن یا اعتبار بانکی کرده است.

قیمت متوسط خانه در ترکیه چقدر است؟

متوسط قیمت در سراسر ترکیه 399 برای هر متر مربع تعیین شده است که از سال گذشته 3،8 درصد کاهش مشاهده شده است.

5/5 - (9 امتیاز)
  • شهر استانبول
  • استان استانبول
  • محله آتاشهیر, آسیایی

جزئیات

به روز شده در فوریه 13, 2024 در 12:12 ب.ظ
  • قیمت: شروع قیمت ها از 3لیر
  • متراژ ملک: 81 مترمربع
  • سال ساخت: 2022
  • نوع ملک: آپارتمان, فروش
  • وضعیت ملک: تک خواب, چهار خواب, دو خواب, سه خواب

مقایسه ملک ها

مقایسه
Turkgasht
  • Turkgasht