آسان انتخاب کنید

توضیحات


خرید آپارتمان قسطی در بومونتی شیشلی استانبول مناسب اخذ شهروندی ترکیه شروع قیمت از 550.000 هزار دلار مناسب اخذ شهروندی ترکیه و فرصت عالی سرمایه گذاری در استانبول.

توجه داشته باشید که قیمت های خرید خانه در شیشلی و سایر مناطق به دلیل تغییرات قیمت لیر و دلار و همچنین گرانی مسکن در سال 2022 در استانبول و ترکیه تغییرات چشمگیری داشته است لطفاً جهت اطلاع از قیمت به روز و شرایط فروش واحد های شیشلی استانبول با شرکت ترک گشت در ارتباط باشید

ویژگی های اصلی خریدآپارتمان در شیشلی استانبول

  • تهویۀ هوا
  • بالکن
  • کافه
  • گرمایش مرکزی
  • مهد کودک
  • کنترل دما
  • خدمات نظافت
  • پنجرۀ دوجداره
  • امکانات
  • آشپزخانۀ مجهز

توضیحات ملک برای خرید در شیشلی استانبول

قطعاً خرید ملک و مسکن در منطقه شیشلی در مرکز استانبول یکی از بهترین روش های سرمایه و اخذ شهروندی ترکیه می باشد لطفاً جهت دریافت پیشنهاد های ویژه و همچنین آفرهای اکازیون و استثنایی با کارشناسان بخش فروش ما در ارتباط باشید

ترک گشت مفتخر است که این مجموعه از آپارتمان های لوکس را در استانبول پیش فروش نماید. این مجموعه در مرکز شهر و در منطقۀ شیشلی و نزدیک به تمام مراکز دیدنی قسمت اروپایی شهر قرار دارد.

این پروژه در محلۀ بومونتی انجام می شود که یکی از به روزترین محله های استانبول برای زندگی و گشت و گذار است. خیابان های پرزرق و برق، شب های زنده، رستوران های بسیار عالی، وجود مراکز خرید و نزدیک بودن آن به تمام مکان های دیدنی استانبول از جلمه قصر دلما باغچه، موزۀ آتاتورک و بسیاری دیگر، از جاذبه های این محل است.

این محل تا میدان تکسیم حدود 3.8 کیلومتر و تا سواحل بسفروس تنها 2 کیلومتر فاصله دارد و به دلیل واقع شدن در مرکز شهر و اهمیت آن برای کارمندان عالی رتبه و توریست ها، محلی خوب برای سرمایه گذاری به حساب می آید. با استفاده از سیستم حمل و نقل عمومی می توان به راحتی و ظرف 30 تا 35 دقیقه به فرودگاه جدید استانبول رسید.

قیمت خرید خانه در شیشلی استانبول بسیار بالاست، زیرا در مرکز شهر قرار دارد. اما اگر قصد سرمایه گذاری و خرید ملک در شیشلی استانبول را دارید، این قیمت بالا در اجاره خانه خودش را نشان می دهد و در درازمدت رشد زیادی خواهد داشت.

محل مجموعه و جزئیات خریدآپارتمان در شیشلی استانبول

این مجموعه آپارتمان لوکس که پیش فروش می شود، در شیشلی و در نزدیکی بومونتی هیلتون استانبول و چندین هتل لاکچری دیگر، در حال ساخت است. تا میدان معروف تکسیم 5 دقیقه، تا سواحل بسفروس 2 تا 3 دقیقه و حدود 10 تا 12 دقیقه تا محل تاریخی سلطان احمد فاصله است.

با خرید آپارتمان در شیشلی استانبول این ناحیه در مرکز شهر از امکانات محلی بسیاری برخوردار است، برخی از این امکانات با پای پیاده و برخی دیگر با یک رانندگی کوتاه در دسترس است. از جملۀ آنها می توان به موزه ها، بیمارستان های خصوصی و دولتی، مدرسه برای تمام سنین، مراکز خرید، بار، رستوران، کافه غیره اشاره کرد.

تا بزرگراه E-5 تنها 5 دقیقه فاصله است و نزدیکترین ایستگاه مترو در فاصلۀ کوتاهی قرار دارد و دسترسی به تمام نقاط شهر و قسمت های اروپایی و آسیایی را آسان می کنند.

ساخت و ساز در زمینی به مساحت 18000 مترمربع و توسط سازنده ای مورد اعتماد در استانبول انجام می شود. وی اطمینان می دهد که تمامی قوانین و آیین نامه های دولتی ساختمان در مورد زلزله، آتش سوزی و ایمنی گاز رعایت شده و عایق گرما و صدا در دیوارها و کف اجرا شود.

این مجتمع متشکل از یک برج مسکونی است که 39 طبقه دارد و 638 آپارتمان در آن وجود دارد و هر یک از 1 تا 4 اتاق خواب دارند. یک بلوک کوچک اداری نیز دارد و بلوک سوم آن فضای لازم برای یک هتل 5 ستاره و 18 واحد تجاری را فراهم می کند که تبدیل به فروشگاه، رستوران و غیره می شود. همۀ این ساختمان ها در ابتدای ژوئن 2021 تحویل داده می شود.

با خرید این املاک در شیشلی پس از تکمیل این پروژه ساکنین آن از امکانات محلی زیر برخوردار خواهند شد:

  • باغچه های سرسبز با حوضچه های تزئینی و آب نما
  • یک استخر بزرگ روباز و تراس حمام آفتاب
  • استخر سرپوشیدۀ گرم
  • مرکز اسپا به همراه سونا و حمام ترکی و غیره
  • یک مرکز/باشگاه تناسب اندام
  • محل بازی کودکان
  • اتاق جلسات
  • خدمات پذیرش و نظافت
  • پارکینگ گاراژ
  • مسیر پیاده روی
  • آسانسور برای تمام طبقات

برای آرامش خاطر شما عزیزان تمامی این فضاها با دوربین های مداربسته و خدمات امنیتی به صورت 24 ساعته حفاظت می شود.

واحدهای موجود و محدودۀ قیمت خرید آپارتمان در شیشلی استانبول

قیمت فروش آپارتمان های 1 خوابه 72 تا 151 مترمربع قیمت از 550.000 تا 1.500.000دلار آمریکا

قیمت خرید آپارتمان های 2 خوابه 101تا 171 مترمربع قیمت از 1.200.000 تا 1.700.000دلار آمریکا

قیمت فروش خانه های 3.5 خوابه 172تا 226مترمربع قیمت از 2.760.000 تا 3.500.000دلار آمریکا

قیمت خرید واحدهای 4.5 خوابه 241 تا 251 مترمربع قیمت از 3.700.000 تا 4.100.000دلار آمریکا

نکته مهم برای خریداران محترم ملک در استانبول

لطفاً توجه داشته باشید که موجودی آپارتمان ها و قیمت و شرایط فروش تنها برای یک هفته معتبر میباشد. در طول زمان شاهد تغییر قیمت ها، موجودی آپارتمان ها فروشی و همچنین تغییر شرایط فروش خواهیم بود. لذا جهت اطلاع از آخرین واحدهای موجود و شرایط فروش و قیمت دقیق آن ها با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 به دلیل حجم زیاد پروژه ها و تغییر مداوم موجودی و قیمت ها و شرایط فروش سازنده امکان بروز رسانی همه پروژه ها به صورت روزانه امکان پذیر نمی باشد لذا خواهشمند است جهت دریافت آخرین قیمت ها و موجودی آنها در استانبول حاضر بوده و با کارشناسان ما به صورت حضوری در ارتباط باشید.

خریداران آپارتمان در شیشلی استانبول به صورت نقدی می توانند از تخفیف 10 درصدی بر روی قیمت های بالا برخوردار شوند. اگر به دنبال خرید اقساطی هستید، می توانید با 50% پیش پرداخت و اقساط مساوی 24 ماهه بدون سود، خرید خود را انجام دهید.

توجه داشته باشید که تعداد زیادی از واحدها در بلوک تکمیل شدۀ اول و دوم موجود است که تنها با پرداخت نقدی قابل خرید است:

قیمت خرید آپارتمان های 1 خوابه 72 تا 151 مترمربع قیمت از 343000 تا 896000 دلار آمریکا

قیمت فروش آپارتمان های 2 خوابه 112 تا 171 مترمربع قیمت از 555000 تا 1113000 دلار آمریکا

قیمت ها به دلیل نوسانات دلار و لیر ترکیه و مشکلات اقتصادی ناشی از کووید۱۹ متغیر میباشد لطفا جهت اطلاع از قیمت واحدهای صفر و دست دوم موجود با ما در ارتباط باشید.

طراحی آپارتمان های لوکس در شیشلی

آپارتمان ها فروشی در شیشلی معماری متفاوتی دارند و طراحی فضاهای نشیمنن روباز، باغچه های خصوصی، بالکن ها و تراس های بزرگ دارای ویوی دریای بسفروس،فرق دارد. همۀ فضاها از لابی پذیرش قابل دسترس هستند و از طریق راه پله و آسانسورها می توان به هر 39 طبقه دسترسی داشت.

درب های فولادی آپارتمان ها از طریق آیفون تصویری به درب ورودی لابی وصل می شود.

آپارتمان ها به گاز طبیعی متصل می شوند و سوخت گرمایش مرکزی از این طریق تأمین می شود. همچنین واحدها مجهز به سیستم تهویۀ هوا و سیستم تنظیم دما و جدیدترین مدل سیستم هوشمند خانگی هستند که این امکان را می دهد تا از هر نقطه ای از دنیا و از طریق اینترنت بتوانید بر خانۀ خود نظارت داشته باشید، دما را تنظیم کنید، پرده ها را بکشید یا امنیت آن را بررسی کنید.

با خرید آپارتمان در شیشلی استانبول هر اتاق دارای نور طبیعی فراوانی است که از پنجره ها و درب های دوجدارۀ قدی پاسیو تأمین می شوند و همۀ آنها ویویی بی نظیر از شهر و دریا دارند. همچنین واحدها دارای نورپردازی در شب هستند که توسط LEDهای مخفی و نورافکن های قابل تنظیم، فراهم می شود.

کف واحدها ترکیبی از سرامیک در آشپزخانه و راهروها و لمینیت گرم در نشیمن و اتاق خواب ها کار می شود.

در حمام ها از جدیدترین لوازم بهداشتی استفاده شده و از کف تا سقف کاشی کاری می شود.

این آپارتمان های لوکس تمامی انتظارات شما را برآورده خواهند کرد. برای تفریح، برای سفرهای کاری و زندگی دائمی با خانواده عالی هستند و انتخابی منحصربه فرد برای سرمایه گذاری در استانبول محسوب می شوند. این مجموعه در مرکز شهر و محلی باپرستیژ قرار دارد و امکانات محلی آن بسیار زیاد است. همچنین نزدیک به مناطق دیدنی معروف است و دسترسی خوبی به تمام مناطق شهر و فرودگاه دارد. همچنین خانه های آن ویویی عالی به دریای بسفروس و چراغ های شهر در شب دارند.

برای خرید خانه در شیشلی استانبول و دریافت جزئیات بیشتر، گرفتن قیمت و اطلاع از موجودی آپارتمان ها همین امروز با ترک گشت تماس بگیرید. تیم ما متشکل از مشاوران املاک باتجربه، به سؤالات شما در مورد املاک ترکیه پاسخ داده و توصیه های لازم و میزان اجاره بها را در اختیار شما قرار می دهند و در تمامی مراحل خرید ملک در ترکیه شما را راهنمایی می کنند و در خرید لوازم منزل جدیدتان نیز به شما کمک می کنند.

کلام نهایی برای خرید این املاک در شیشلی

سرمایه گذاری و خرید آپارتمان در شیشلی استانبول یک فرصت هیجان انگیز برای سرمایه گذاران استانبولی است. موقعیت محلی و شهرت منطقه برای قیمت های بالا به این معنی است که املاک شیشلی برای سودهای متوسط و بلند مدت و درآمد بالای اجاره ایده آل است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد املاک و مستغلات در شیشلی امروز با ما تماس بگیرید. خریدارانی که به دنبال املاک در شیشلی در سمت اروپایی استانبول هستند می توانند از نمونه کارهای قابل توجه املاک و مستغلات برخوردار شوند که بهترین بازارهای ترکیه را برجسته می کند. طیف گسترده ای از این خانه ها شامل آپارتمان های استودیویی برای کارگران ساکن شهر ، املاک تجاری برای سرمایه گذاران باهوش و پنت هاوس های میلیونی برای خریدارانی است که دکوراسیون منزل شیک و بهترین سبک زندگی لوکس را می خواهند. به عنوان منطقه ای که برای آسمان خراش های کلاس جهانی مشهور است ، املاک گسترده ای از خانه های فروشی بیش از چهار دیواری است. همچنین خریداران از یک سبک زندگی منحصر به فرد و منطقه منحصر به فرد در استانبول استفاده می کنند.

در کجای شیشلی ملک بخریم؟

25 محله به خریداران آپارتمان انتخاب مکان گسترده ای ارائه می دهند و هر یک از ویژگی های منحصر به فرد برای برجسته کردن آنها برخوردار است. با این حال ، مناطق خاص محبوبیت بیشتری نسبت به مناطق دیگر نزد خریداران املاک شیشلی و دلایل موجه دارند.

خرید ملک در نیشانتاشی شیشلی:

این منطقه جدید با مضامین معماری Art Nouveau از ساختمانهای بی انتها و کلاسیک مشهور است ، اما همچنین مکانی است که اگر یک ساختمان جدید ، یک آپارتمان لوکس در طبقه بالا با تعداد زیادی فضا و معماری تمیز و همراه با یک پنت هاوس می خواهید جستجو کنید. شیوه زندگی. منطقه Nisantasi همچنین شامل محله محبوب Tesvikiye است که به دلیل تجارت جهانگردی برای سرمایه گذاران ایده آل ایده آل است.

خرید ملک در مجیدیه کوی شیشلی:

سبک زندگی سریع Mecidiyekoy به عنوان قطب تجارت و خرید ، کارگران شهری و سرمایه گذاران املاک و مستغلات را به سمت خود جذب می کند. بسیاری از آپارتمانهای جدید ساخته شده دارای امکانات متنوعی در سبک زندگی مانند استخرهای شنا ، سالن های بدنسازی در محل ، مراکز آبگرم ، گلدان و خدمات دربان هستند. برای افراد بدون اتومبیل ، این محله دارای اتصالات حمل و نقل عمومی عالی است.

خرید ملک در بومونتی شیشلی:

سرمایه گذاران املاک و مستغلات که خواهان افزایش سرمایه بلند مدت سودآور هستند ، باید به منطقه بومونتی در حال ظهور که زمین بازی معماری با بسیاری از آپارتمان های طراح در بازار است ، نگاه کنند. ساکنان می توانند طی 30 دقیقه با پای پیاده به سمت تکسیم ، قلب استانبول جدید بروند.

خرید ملک در کورتولوش شیشلی:

در انتهای پایین پرانتز قیمت گذاری ، کورتولوش فرصت های عالی خریداران اولین بار را برای سوار شدن به نردبان ملک ارائه می دهد. این منطقه در فاصله کمی از همسایگان بشیکتاش ، نیشانتاشی و تکسیم بارها ، رستوران ها و مغازه ها را در آستان شما ارائه می دهد و برای خانواده ها مناسب است.

دلایل بررسی املاک و مستغلات برای فروش در شیشلی

دلایل اینکه شیشلی یک بازار ایده آل املاک و مستغلات برای استفاده از آن است ، فراوان است. این کمنطقه علاوه بر اینکه مکانی مطلوب برای زندگی در استانبول است ، گزینه های مختلف زندگی را برای خریداران مجرد ، زوج ها و خانواده ها ارائه می دهد. حمل و نقل عالی به بسیاری از مناطق استانبول دسترسی به آن را آسان می کند ، و وفور مراکز خرید ، غذاخوری و سرگرمی همه زیر یک سقف است. بعضی از مناطق پتانسیل انبوه برای رشد طولانی مدت را دارند ، در حالی که املاک تجاری و کسانی که به دنبال یک پایگاه تجاری هستند در آستانه خود مشتری فوری و همیشه در حال جذب مشتری های فراون هستند. نقدینگی بازار املاک و مستغلات به لطف وضعیت برجسته آن ، درصورتی که بخواهید سرمایه خود را به آجر و ملات تبدیل کنید ،میزان سود نقدی آن بالا است.

شیشلی استانبول در کجا قرار دارد؟ 

شیشلی استانبول یکی از جذاب ترین مناطق تاریخی استانبول است که در بخش اروپایی این شهر واقع شده است. این منطقه دارای یک مسجد معروف ، مسجد شیشلی است در ادامه با شرکت ترک گشت برای بررسی منطقه شیشلی استانبول همراه باشید…

این یکی از 39 شهرداری در شهر بزرگ استانبول است. از شرق با شهرداری بشیکتاش ، از شمال با منطقه ساریر ، از غرب با ایوپ ، کایتانه و بی اوغلو از جنوب هم مرز است.

جمعیت منطقه شیشلی استانبول در سال 2017 318 هزار نفر بود ، که در مساحتی به وسعت 35 کیلومتر مربع پراکنده شد ، که توسط چندین محله در شیشلی، مانند منطقه نیشانتاشی ، مجیدیه کوی ، اوک میدان ، با تراکم جمعیت 9100 نفر در هر کیلومتر مربع. شما همچنین برای اجاره آپارتمان روزانه و ماهیانه در شیشلی میتوانید با شرکت ترک گشت در ارتباط باشید.

جاذبه های تفریحی در شیشلی استانبول

جاذبه های تفریحی در شیشلی استانبول

شیشلی دارای تعداد بسیار زیادی از جاذبه های گردشگری است که از نظر همه سلیقه ها و نیازهای اجتماعی و گردشگری ، برای بازدید کنندگان و ساکنان به طور یکسان برطرف می کند ، از جمله:

موزه ها و اماکن تاریخی در شیشلی:

موزه نظامی استانبول.

موزه آتاتورک.

مجسمه آزادی.


سالن های ورزشی در شیشلی:

استادیوم ترک تلکام.

ساختمانهای فنی در شیشلی:

سالن کنسرت جمال رئیش ری.

تئاتر روباز Cemil Topuzlu.

عبادتگاه ها در شیشلی استانبول

عبادتگاه ها در شیشلی استانبول:

مسجد شیشلی.

مسجد Teşvikiye.

کلیسای جامع روح القدس.

مراکز خرید در شیشلی استانبول

مراکز خرید در شیشلی استانبول:

جواهر مال.

مرکز خرید کانیون.

مرکز خرید مترو شهر.

مرکز خرید پروفیلو.


ساختمانهای مرتفع و آسمان خراش ها در شیشلی استانبول:

الماس استانبول

یاقوت کبود استانبول

مرکز Sabancı

شیشلی پلازا

ساختمانهای مرتفع و آسمان خراش ها در شیشلی استانبول

تاریخچه منطقه Şişli شیشلی

تا دهه 1800 ، شیشلی استانبول حومه شهر بود ، برای شکار و کشاورزی و اوقات فراغت استفاده می شد. این منطقه به عنوان یک منطقه مسکونی طبقه متوسط ​​در سالهای گذشته امپراتوری عثمانی و سالهای اولیه جمهوری ترکیه (اواخر قرن نوزدهم – اوایل قرن بیستم) توسعه یافته است. فرهنگ فرانسوی در این دوره تأثیر مهمی داشت و راه های وسیع شیشلی با بناهای سنگی بزرگ با سقف های بلند و بالکن های فرفورژه از جنس نقوش جدید پوشانده شده بود ، که اغلب در وسط راه پله ها دارای آسانسور بودند.

این طبقه متوسط ​​تجاری از یهودیان ، یونانی ها و ارمنی ها و همچنین برخی از ترک ها تشکیل شده بود که بسیاری از آنها پس از آتش سوزی بزرگ در منطقه همسایه بی اوغلو در سال 1870 ، خانه هایی را در شیشلی بنا کردند. تا به امروز ، چندین خانواده از ارمنی های محلی استانبول جامعه در محله Kurtuluş از شیشلی زندگی می کنند.

این منطقه همچنین نزد خانواده های بازرگانی لوانتین این دوره که در استانبول برای تجارت مستقر شده بودند و یا توسط امپراتوری عثمانی منعقد می شدند محبوبیت داشت. شیشلی استانبول مهاجران دارایی های قبلی یونان و بالکان را به خود جلب کرد. در اواخر قرن نوزدهم ، شیشلی استانبول یکی از اولین مناطقی بود که دارای خطوط تراموا ، برق و گاز طبیعی بود. در این دوره یتیمخانه Darülaceze و بیمارستان بزرگ Şişli Etfal ساخته شده است ، و همچنین مدارس فرانسوی سنت میشل و نوتردام دسیون.

پس از تأسیس جمهوری ترکیه در دهه 1920 ، ساختمان های بزرگتر و بزرگتری در امتداد راه های وسیع مانند Halaskargazi Caddesi ساخته شد ، جاده اصلی که از وسط شیشلی استانبول با قوس های کوچک خود از مغازه های زیر ساختمان های بلند آپارتمان ها و دفاتر می گذرد. در دوره جمهوریخواهان ، این منطقه همچنان محل اقامت طبقه متوسط و همچنین دلالان ​​بود. هتل هیلتون استانبول بسفر ، در دهه 1950 در اینجا ساخته شد و بسیاری دیگر به دنبال آن مانند تئاترها ، کافه ها و سایر امکانات فرهنگی ساخته شدند . برای اجاره آپارتمان و سوئیت سالیانه در شیشلی استانبول با ترک گشت تماس بگیرید

شیشلی استانبول در گذر تاریخ

هزینه زندگی در استانبول در سال ۲۰۲۱ به کمک کارشناسان محلی

شیشلی امروز

پس از جابجایی تعدادی از ساکنان خارج از مرزهای تاریخی استانبول ، ساختمانهای بزرگی در این منطقه برای شرکت ها ، بانک ها و سوپر مارکت ها در آمده است.

در دهه 1970 ، بیشتر ساختمانهای قدیمی مدرن شده و با ساختمانهای مدرن چند طبقه جایگزین شدند.

خیابانهای پشتی هنوز طبیعت مسکونی دارند و بسیاری از خانواده ها و دانشجویان طبقه کارگر در اینجا ساکن شده اند. همانطور که در بیشتر مناطق استانبول ، تعداد افرادی که در این بلوک ها کار و کار می کنند ، برای پروژه های زیربنایی موجود یک چالش است. به عنوان مثال ، رقابت برای یافتن یک پارکینگ برای اتومبیل خود در خطوط قدیمی شیشلی استانبول ساده نیست!

اما برای ساکنان شیشلی استانبول، روح و مکان و تاریخ معطر بسیاری از مغازه ها ، کافه ها و امکانات معتبر زندگی را در آن به خود یک لذت واقعی تبدیل می کند که با هیچ انتخاب دیگری جایگزین آن نمی شود.

علاوه بر این ، مکان مرکزی شیشلی نسبت به سایر مناطق استانبول میل به زندگی در آن را دو چندان می کند.

تجارت و خرید و فروش در شیشلی

هزینه زندگی در استانبول در سال ۲۰۲۱ به کمک کارشناسان محلی

تجارت و خرید و فروش در شیشلی

به عنوان یک منطقه مرکزی با خدمات حمل و نقل عمومی و زیرساخت های دیگر ، که از خدمات خوبی برخوردار است ،

شیشلی یک مرکز تجارت و خرید و فروش است. جاده اصلی از طریق شیشلی استانبول تا آسمان خراش های Mecidiyeköy ، Gayrettepe ، Levent و فراتر از آن در حال حاضر با بلوک های اداری مزیین شده است.

بزرگترین و دومین مرکز خرید بزرگ اروپا (منطقه شهری) ، Cevahir İstanbul ، در اینجا واقع شده است.

با توجه به گذشته طبقه متوسط شیشلی استانبول و کیفیت پایدار برخی از محله ها ، این منطقه در بسیاری از فروشگاه های مهم واقع در منطقه شیک و جذاب در نیشانتاشی Nişantaşi  واقع شده‌اند. پارکینگ یک مشکل دائمی است ، به خصوص در کنار خیابان های باریک.

مردم همچنین برای مدرسه به شیشلی استانبول می آیند؛ این منطقه از مرکز شهری دارای چند دبیرستان مشهور و تعداد زیادی درسان (دوره های مقدماتی آزمون های ورودی سالانه دانشگاه) ، مدارس عصر و آخر هفته است که افراد برای امتحانات ورودی دانشگاه یا دبیرستان به تحصیل یا برای یادگیری زبان انگلیسی می روند.

5/5 - (40 امتیاز)
  • شهر استانبول
  • استان استانبول
  • محله اروپایی, شیشلی, مرکز شهر

جزئیات

به روز شده در اکتبر 17, 2022 در 1:02 ب.ظ
  • قیمت: شروع قیمت از 10,175,000لیر
  • متراژ ملک: 75-250 مترمربع
  • اتاق خواب ها: 1~4
  • سرویس ها: 1~3
  • پارکینگ ها: 3
  • سال ساخت: 2021
  • نوع ملک: آپارتمان, فروش
  • وضعیت ملک: تک خواب, چهار خواب, دو خواب, سه خواب

مقایسه ملک ها

مقایسه
Turkgasht
  • Turkgasht