آسان انتخاب کنید

توضیحات

خرید آپارتمان در استانبول مناسب اخذ شهروندی ترکیه شروع قیمت فروش از 1.100.000 لیر با اقساط 6 ماهه مجتمع مسکونی بی نظیر در مرکز استانبول

ویژگی های اصلی خرید آپارتمان در استانبول

  • بالکن
  • کافه
  • گرمایش مرکزی
  • مهد کودک
  • پنجرۀ دوجداره
  • امکانات
  • آشپزخانۀ مجهز
  • باشگاه
  • آسانسور
  • سطوح کاری مرمری

توضیحات خرید آپارتمان در استانبول

ترک گشت مفتخر است که این مجموعه آپارتمان های هوشمند را در شهر استانبول پیش فروش نماید. این آپارتمان ها در شمال مرکز شهر و نقاط دیدنی آن و در منطقۀ قاضی عثمان پاشا در قسمت اروپایی شهر قرار دارند.

منطقۀ قاضی عثمان پاشا همسایۀ شمالی بیمارستان ایوپ و گلدن هورن است و در نزدیکی مرکز مالی مسلک و 17 کیلومتری میدان معروف تکسیم، گزی پارک و قصر دولماباغچه قرار دارد. این منطقه، منطقه ای عالی در ناحیۀ مرکزی شهر است که از طریق بزرگراه پر رفت و آمد TEM دسترسی خوبی به اطراف دارد و از مرزهای این محل عبور کرده و به سلطان قاضی می رسد. همچنین این بزرگراه دسترسی خوبی به فرودگاه جدید دارد که ظرف 30 دقیقه می توان به آن رسید. دو پل بسفروس به قسمت آسیایی می روند و خط ساحلی بسفروس ظرف 18 تا 20 دقیقه قابل دسترس است.

با خرید آپارتمان در استانبول به علت نزدیک بودن به شهر، امکانات رفاهی بسیار زیاد است: فروشگاه ها، سوپرمارکت ها، بار، رستوران، مدرسه و غیره در محل هستند و با یک رانندگی کوتاه می توان به مراکز خرید، چندین دانشگاه، تعدادی بیمارستان دولتی و خصوصی و جاذبه های توریستی نیز رسید. این محل برای مسافرت های دوره ای، زندگی دائمی یا سرمایه گذاری در استانبول بسیار مناسب است.

محل پروژه و جزئیات خرید آپارتمان در استانبول

این مجموعۀ آپارتمان هوشمند در قاضی عثمان پاشا قسمتی از یک ساخت و ساز سه مرحله ای است که به بزرگراه TEM نزدیک است و با یک پیاده روی کوتاه می توان به ایستگاه مترو و ظرف 10 دقیقه به شمال بزرگراه E-5 و خط متروباس رسید. بنابراین دسترسی به تمام مناطق بسیار آسان است. ظرف 30 دقیقه می توان به فرودگاه بین المللی جدید، ظرف 15 دقیقه به مناطق دیدنی میدان تکسیم و ظرف تنها 5 دقیقه به مسلک رسید و پارک ویالندتم نیز در نزدیکی شما قرار دارد.

با خرید آپارتمان در استانبول دسترسی به دانشگاه ها، بیمارستان های دولتی و خصوصی و چندین مرکز خرید بزرگ نیز با یک رانندگی کوتاه 2 تا 15 دقیقه ای امکان پذیر است. همچنین در محل پروژه امکانات رفاهی زیادی وجود دارد، از قبیل: فروشگاه، سوپرمارکت، رستوران، کافه، یک پارک سرسبز و بزرگ، مدرسه، داروخانه، بانک و غیره. بیشتر این مکان ها با یک پیاده روی کوتاه در دسترس هستند.

تمام سه فاز این بنا در زمینی بزرگ به مساحت 72000 مترمربع ساخته شده و دارای چهار بلوک و یک مرکز خرید بزرگ است. در فاز اول دو بلوک 23 طبقه متشکل از 400 آپارتمان مسکونی 1 تا 4 خوابه و 66 واحد تجاری متشکل از فروشگاه، کافه و رستوران تا ژوئن 2021 آمادۀ تحویل می شوند.

1700 مترمربع از زمین به باغچه و فضای سبز اختصاص داده شده و 1200 مترمربع از آن را فضاهای جمعی شامل امکانات رفاهی برای ساکنین، تشکیل می دهد:

  • یک استخر سرپوشیدۀ گرم
  • استخر کودکان
  • فضای بازی کودکان
  • یک مرکز تناسب اندام مجهز
  • سونا
  • پارکینگ گاراژ امن برای ساکنین
  • پارکینگ روباز برای مهمانان و مشتری های مرکز خرید
  • یک باشگاه مجهز
  • آسانسور برای تمام طبقات
  • ژنراتور پشتیبان
  • تلویزیون ماهواره ای مرکزی

برای آرامش خاطر شما عزیزان تمامی این فضاها با دوربین های مداربسته و خدمات امنیتی به صورت 24 ساعته حفاظت می شود.

آپارتمان های موجود و قیمت خرید آپارتمان در استانبول

قیمت خرید آپارتمان های 1 خوابه 67 تا 79 مترمربع قیمت از 1100000 تا 1160000 لیر ترکیه

قیمت خرید آپارتمان های 2 خوابه 113 تا 136 مترمربع قیمت از 1500000 تا 1930000 لیر ترکیه

قیمت خرید آپارتمان های 3 خوابه 135 تا 165 مترمربع قیمت از 2035000 تا 2500000 لیر ترکیه

قیمت خرید آپارتمان های 4 خوابه 204 مترمربع قیمت از 2733000 تا 2775000 لیر ترکیه

نحوۀ پرداخت خرید آپارتمان در استانبول

خریداران نقدی این آپارتمان ها از 10 درصد تخفیف بر روی قیمت های بالا برخوردار خواهند شد. همچنین برای پرداخت اقساطی می توانید 50 درصد از مبلغ را به صورت پیش پرداخت و بقیه را در 6 قسط مساوی ماهانه بدون سود پرداخت نمایید.

طراحی آپارتمان در استانبول

هر دو بلوک از لابی همگانی قابل دسترس هستند و از طریق راه پله و آسانسورها می توان از لابی یا پارکینگ به تمام طبقات دسترسی داشت. درب های فولادی آپارتمان ها از طریق آیفون تصویری به درب ورودی اصلی وصل می شود.

آپارتمان های یک خوابه آشپزخانۀ اپن و خانه های 2 تا 4 خوابه آشپزخانۀ بسته دارند که کاملاً مجهز هستند و کابینت ها و سطوح کاری باکیفیت و مدرن و لوازم توکار اجاق گاز، هود، فر و یک ماشین ظرفشویی در آنها نصب شده است.

پنجره ها و درب های قدی پاسیو نور طبیعی فراوانی را به فضاها می رسانند و بسیاری از این درب ها به فضاهای نشیمن روباز، باز می شوند و ویوهایی از باغچه، طبیعت و شهر ارائه می دهند.

حمام ها از کف تا سقف کاشی کاری شده و مدرن ترین اتصالات در آنها نصب شده است. برخی از آنها جایی برای قرار دادن ماشین لباسشویی دارند. بقیۀ فضاها نیز با سرامیک و لمینیت گرم پوشیده شده است.

جرئیات بیشتر خرید آپارتمان در استانبول

هر خانه دارای سیستم گرمایش مرکزی و به روزترین تکنولوژی خانۀ هوشمند بوده و تمام اتاق ها زیرساخت نصب تهویۀ هوا را دارند.

به طور خلاصه با خرید آپارتمان در استانبول ، این آپارتمان های در حال ساخت در استانبول تمامی انتظارات شما را برآورده خواهند کرد. برای تفریحات، سفر کاری به شهر و زندگی دائمی با خانواده مناسب هستند و انتخاب خوبی برای سرمایه گذاری محسوب می شود. زیرا اجارۀ بهای سالانۀ آنها بالا است، دسترسی آسانی به شهر دارند، امکانات محلی آن فراوان است، امکانات خود مجموعه ایده آل است، ویوی طبیعت دارد و موقعیت آن در مرکز شهر است.

برای خرید آپارتمان در استانبول  و کسب جزئیات بیشتر، گرفتن قیمت و اطلاع از موجودی آپارتمان ها همین امروز با ترک گشت تماس بگیرید. تیم ما متشکل از مشاوران املاک باتجربه، به سؤالات شما در مورد املاک ترکیه پاسخ داده و توصیه های لازم و میزان اجاره بها را در اختیار شما قرار می دهند و در تمامی مراحل خرید ملک در ترکیه و پس از آن شما را راهنمایی می کنند.

قیمت خرید خانه در استانبول

ابتدا لازم است که به چند نکته اشاره شود:

۱: اولاً خانه ای که میخواهید بخرید را بابت سرمایه گذاری است یا بابت اقامت خودتان میخواهید آن را خرید کنید.

۲: میخواهید دسترسی آن چطور باشد؟ آیا میخواهید به حمل و نقل عمومی  دسترسی داشته باشد یا اینکه میخواهید از وسیله شخصی خودتان استفاده کنید.

۳: محل کار شما کجا خواهد بود و اینکه خیلی مهم است که ملک شما نزدیک محل کارتان باشد.

شما اگر است که سمت آسیایی کار کنید، بهتر این است که خانه تان را سمت آسیایی تهیه کنید و اگر قرار است که در قسمت اروپایی کار کنید و فعالیت داشته باشید حتما لازم است که خانه تان را در قسمت اروپایی خرید کنید.

درمورد وسیله حمل و نقل عمومی هم خیلی مهم است. اگر قرار است شما از وسایل حمل و نقل عمومی مانند مترو و مترو بوس استفاده کنید لازم است که به طور مثال اگر از مترو بوس میخواهید استفاده کتید، حتما نزدیک به بزرگراه E-5 خانه تهیه کنید تا دسترسی تان خوب و تزدیک ایستگاه مترو باشد. این ها خیلی مهم هستند، اگر نمیخواهید وسایل نقلیه شخصی خودتان را استفاده کنید.

برای سرمایه گذاری یا اقامت میخواهید استفاده کنید؛

اگر میخواهید برای سرمایه گذاری تهیه کنید حتما با مشاورتان در میان بگذارید که بتوانند به درستی راهنمایی تان کنند‌ که کجا خانه بخرید تا در آینده سودآوری خوبی برایتان داشته باشد.

انواع متراژ در خرید ملک در ترکیه

در خصوص خود ملک ها خیلی مهم است که بدانید متراژ واحد ها را به دو صورت بروت و نت حساب میکنند. متراژ های بروت متراژ هایی هستند که مشاعات را هم شامل خود واحد در نظر میگیرد

 اما متراژ نت چیست؟

در متراژ نت، بالکن، مشاعات، کابینت ها، فضای زیر کابینت ها، سرویس بهداشتی، لاندری، کمد ها یا‌… هیچکدام حزء متراژ نت حساب نمیشوند. یعنی اینکه شما در ایران اگر در نظر بگیرید متراژ شما دیوار ها، بالکن، آشپز خانه و … جزء متراژ حساب میشوند.

اگر شما یک واحدی با متراژ بروت ۱۰۰متر را در نظر بگیرید که در ترکیه نت آن را مثلا میگویند ۶۵ متر، معادل یک واحد ۸۰ یا ۸۵ متری در ایران است و این را حتما باید در نظر داشته باشید و در سندتان حتما متراژ بروت ذکر میشود. این خیلی مهم است زیرا شما پول مشاعات را هم پرداخت میکنید. یعنی اگر شما یک خانه دو خوابه در نظر میگیرید، یعنی یک واحد ۸۵ متری دو خواب بر اساس دیدگاهی که درباره ایران دارید، حتما خانه ای که در استانبول میگیرید باید ۱۰۰ متری باشد چون آن در سندتان نوشته میشود.

قیمت خرید آپارتمان در استانبول

قیمت را بهتر است که به صورت دلار به شما بگویم زیرا اگر شما نرخ ملک ها را در نظر بگیرید با دلار همیشه تغییر میکند و بهترین روش این است که شما املاک را به صورت دلار حساب کنید تا بتوانید راحت تر بر اساس بودجه ای که دارید برنامه ریزی کنید.

ملک ها به دو صورت آپارتمانی و مجتمع های مسکونی هستند.

آپارتمان ها ملک هایی هستند که نمونه اش را ایران زیاد میبینید که در حد آیفون تصویری، کابینت و این چیزها امکانات در اختیارتان قرار میدهند اما در مجتمع های مسکونی همه امکانات رفاهی مثل نگهبانی، استخر سر باز و استخر سرپوشیده، باشگاه ورزشی، حمام ترکی و… . همه این امکانات را داخل مجتمع های مسکونی میتوانید داشته باشید و قطعا شارژ بالاتری هم خواهند داشت.

در اینجا عموماً پروژه های مسکونی را معرفی خواهم کرد زیرا  آپارتمانی ها در مناطق متفاوت است.

مناطق استانبول برای خرید آپارتمان

همانطور که میدانید استانبول در دو قاره قرار دارد. قاره اروپا و قاره آسیا. اگر مرکز استانبول را تکسیم و شیشلی در نظر بگیرید، غرب استانبول که وارد همین قسمت اروپایی هم میشود، از منطقه بویوک چکمجه شروع میشود و قسمت آسیایی تا انتهای منطقه آسیایی پندیک و توزلا خواهد بود که من از سمت غرب استانبول توضیح خواهم داد.

خرید آپارتمان در بویوک چکمجه استانبول

پروژه های مسکونی منطقه بویوک چکمجه در رنج قیمت۱۵۰۰ دلار تا ۲۰۰۰ دلار است البته پروژه های ساحلی این منطقه تا ۲۵۰۰ دلار هم قیمت هر ملک است. تاکید میکنم که متراژ بروت را باید در نظر بگیرید. یعنی یک واحد ۱۰۰ متری حدوداً ۱۵۰۰۰۰ هزار دلار، ۲۰۰۰۰۰ دلار هزینه خواهد داشت.

خرید آپارتمان در اسنیورت استانبول

بعد از بویوک چکمجه به اسن یورت میرسیم که بسیاری از ایرانی ها این منطقه را میشناسند زیرا جمعیت زیادی از ایرانی ها در منطقه اسن یورت زندگی میکنند.

قیمت واحد های اسن یورت از ۹۰۰ دلار تا ۱۳۰۰ دلار است که البته آپارتمان های اسن یورت حدود متری ۸۰۰ دلار میتوانید تهیه کنید.

خرید آپارتمان در بیلیک دوزو استانبول

در منطقه بیلیک بوزو از ۱۲۰۰ دلار شما میتوانید واحد پیدا کنید اما البته در قسمت های ساحلی که پروژه های لوکس هم در آن قسمت می سازند. در رنج قیمت ۲۵۰۰ دلار است.

خرید آپارتمان در آوجیلار استانبول

منطقه بعدی منطقه آجیلار است که قیمت در آنجا بین منطقه اسن یورت و منطقه بیلیک بوزو است.

خرید آپارتمان در باهچه شهیر استانبول

منطقه باغچه شهیر یکی از منطقه های لوکس ترکیه است که طرفدار های بسیاری دارد. در این منطقه قیمت واحد ها از ۱۸۰۰ دلار شروع میشود.

خرید آپارتمان در کوچوک چکمجه استانبول

منطقه بعدی کوچوک چکمجه، باسین اکسپرس و باغجیلار است که  در این منطقه شما پروژه های مسکونی را میتوانید از متری ۱۵۰۰ دلار تهیه کنید.

خرید آپارتمان در باکرکوی استانبول

در قسمت ساحلی منطقه باکر کوی که منطقه فلوریا و جاده کندی است، قیمت پروژه های ساحلی که بسیار لوکس هستند از رنج قیمت ۶۵۰۰ و ۷۰۰۰ دلار شروع میشود و بسیاری از پروژه های لوکس را در این منطقه با ویوی فوق العاده از دریا میتوانید داشته باشید.

خرید آپارتمان در زیتون برنو استانبول

منطقه زیتین بورنو و اسنلر  رنج قیمت از ۱۲۰۰، ۱۵۰۰ دلار است البته باید در نظر بگیرید که در این مناطق پروژه های مسکونی زیاد پیدا نمیکنید و اکثراً پروژه های آپارتمانی هستند که میتوانید تهیه کنید.

خرید آپارتمان در فاتح استانبول

منطقه بعدی منطقه فاتیح است که از پارسال قانون گذاشته اند و هیچ تبعه خارجی دیگر در این منطقه حق خرید ملک را ندارد.

خرید آپارتمان در کایتهانه استانبول

منطقه بعدی کایتهانه و گوزل تپه از مناطق خوب مرکز استانبول حساب میشوند که هم از نظر قیمت و هم از نظر سبک زندگی مناطق مناسبی هستند. در این منطقه ها از  رنج قیمت ۱۴۰۰دلار متری تا ۲۰۰۰ دلار میتوانید تهیه کنید.

خرید آپارتمان در بی اوغلو استانبول

منطقه بعدی بی اوغلو و سمت تکسیم است. این منطقه پروژه های جدید آپارتمانی و مجتمع های مسکونی،حدود ۳۰۰۰ دلار است. پروژه های آپارتمانی را ۱۸۰۰ دلار میتوانید تهیه کنید.

خرید آپارتمان درلوکس مرکز استانبول

در قسمت مرکز استانبول بخش لوکس به منطقه هایی مانند ماسلا، شیشلی، لوند، بومونتی، بشیکتاش، ببک، اتیلر، ارگان، ایستی نیه، بخش هایی از ساریر، این ها منطقه های لوکس مرکز استانبول هستند که قیمت اینجا هم از متری حداقل ۴۰۰۰ دلار شروع میشود تا پروژه هایی که دید خوبی به تنگه بسفر دارند، به سادگی میتوانید در رقم های متری ۱۵۰۰۰ دلار واحد پیدا کنید. اما در نظر داشته باشید که پروژه های قدیمی زیادی وجود دارند که به واسطه نوع بنایی که دارند و یا قدمت ساختشان و به این دلیل که بناهای به نامی هستند، قیمت هایی دارند که اصلا به متراژ قابل مقایسه نیست و پول خود آن واحد ساختمانی را از شما میگیرند.

خرید آپارتمان درمناطق لوکس آسیایی استانبول

در مناطق آسیایی اسکودار، بیکوز و یا مناطق ساحلی خیابان بغداد رنج پروژه ها مثل قسمت لوکس غربی استانبول از رنج ۴۰۰۰ دلار تا ۱۵۰۰۰ دلار متغیر است.

خرید آپارتمان در کادیکوی استانبول

در قسمت کادیکوی شما میتوانید واحد هایی را از رنج قیمتی ۱۶۰۰ دلار تهیه کنید که البته منطقه خوبی است و دسترسی های خوبی هم در قسمت آسیایی دارد.

خرید آپارتمان در آتاشهیر و مال تپه استانبول

منطقه آتاشهیر در قسمت آسیایی مثل منطقه باغچه شهیر در قسمت اروپایی است. منطقه بسیار خوبی است و بعد از منطقه مال تپه که قسمت ساحلی است رنج قیمتشان یکی است و در حدود متری ۲۰۰۰ دلار شما میتوانید در این مناطق واحد تهیه کنید.

خرید آپارتمان در عمرانیه و کارتال استانبول

منطقه عمرانیه و کارتال که البته منطقه عمرانیه دسترسی بهتری دارد، و منطقه کارتال دید بهتری دارد از رنج قیمتی حدود ۱۴۰۰دلار قیمتشان شروع میشود.

خرید آپارتمان در پندیک و توزلا استانبول

محله های پندیک و توزلا که منطقه های انتهایی آسیایی هستند از متری ۱۱۰۰ دلار شما میتوانید واحد تهیه کنید.

در کل اگر بخواهم به شما قیمت واحد ها را بگویم، شما میتوانید یک واحد یک خواب را حداقل قیمتی که در استانبول میتوانید تهیه کنید سمت منطقه اسن یورت است که مینیمم قیمت حدود ۳۰۰۰۰۰ لیر است یعنی چیزی حدود 850 میلیون تومان اما این مینیمم قیمت است یعنی پروژه هایی هستند که خیلی خوب نیستند و ممکن است خیلی ها نپسندند‌ برای عرف میتوانید قیمت حدود۵۰۰۰۰۰ و یا ۶۰۰۰۰۰ لیر برای یک خرید نسبتاً مناسب در استانبول در نظر بگیرید و پروژه های لوکس استانبول هم اگر مد نظر شماست، قیمتشان ممکن است تا ۷۰ میلیون دلار هم بتوانید پروژه پیدا کنید که سمت تنگه بسفر است و از ملک های بسیار لوکسی هستند که بسیاری را ممکن است در سریال ها دیده باشید.

به این مطب امتیاز بدهید
  • شهر استانبول
  • استان استانبول
  • محله اروپایی, کادیکوی, مرکز شهر

جزئیات

به روز شده در آگوست 28, 2021 در 6:39 ب.ظ
  • قیمت: شروع قیمت از 1,100,000لیر
  • متراژ ملک: 67 مترمربع
  • اتاق خواب ها: 1~4
  • سرویس ها: 1~3
  • سال ساخت: 2021
  • نوع ملک: آپارتمان, فروش
  • وضعیت ملک: تک خواب, چهار خواب, دو خواب, سه خواب

مقایسه ملک ها

مقایسه
Turkgasht
  • Turkgasht