آسان انتخاب کنید

توضیحات

اجاره ملک در کوچوک چکمجه استانبول سالانه بدون لوازم قرارداد سالیانه اجاره 9000 لیر دپوزیت 18000لیر آیدات 900 لیر با دسترسی عالی به مارمارای و متروبوس

این واحد برای اجاره دیگر موجود نمی باشد لطفاً جهت بازدید از واحد های به روز با ما در ارتباط باشید.

برای بازدید فایل های به روز لطفاً اینستاگرام ما را دنبال بفرمایید.

https://www.instagram.com/turkgasht/

 طبق قوانین جدید کشور اجاره آپارتمان در منطقه اسنیورت و فاتح اقامت به افراد سال اولی داده نمی شود.

لطفاً توجه داشته باشید که کوزا پارک در باهچه شهیر متعلق به منطقه اسنیورت است و برای سال اولی ها مشکل اقامت دارد.

برای اجاره سالیانه آپارتمان در استانبول متقاضی حتماً باید در استانبول حضور داشته باشد زیرا اعتبار فایل ها فقط ۲۴ ساعت است.

اجاره سالیانه در استانبول از راه دور در بیشتر مواقع به دلیل انتخاب بر اساس عکس نتیجه مطلوبی را به همراه ندارد.

لذا توصیه می گردد که برای اجاره سالیانه در استانبول حداقل یک هفته تا ۱۰ روز مکانی را اجاره کوتاه مدت کنید تا با خیال راحت به بازدید و انتخاب خانه مورد نظر بپردازید.

همچنین اخیراً به علت مشکلات فراوانی که خارجی ها در اجاره خانه در استانبول به وجود آوردن اکثر مالک ها حداقل ۶ ماه تا یکسال اجاره را به صورت پیش می خواهند لطفاً برای این شرایط آمادگی داشته باشید.

همه  واحدها  حداقل 2 دپوزیت(پول پیش) نیاز دارند

آیدات(شارژ) بستگی نوع آپارتمان از 50(نرمال آپارتمان) تا 2000(رزیدانس های لوکس) لیر مینواند باشد میانگین بین 400 تا 800 لیر است که ماهیانه میباشد.

به صورت میانگین 600 لیر برای قبوض(آب و برق و گازو اینترت و شارژ سیم کارت) در نظر داشته باشید

کمیسیون 12 درصد است 12 درصد از مجموع اجاره یکسال خانه در استانبول است.

با یک قرارداد اجاره  سالیانه تمام اعضای خانواده میتوانند اقامت یک ساله توریستی دریافت کنند ولی اگر خانواده نیستید فقط 3 نفر میتوانند.

معرفی منطقه کوچوک چکمجه استانبول ترکیه

Küçükçekmece

شهروندان استانبول منطقه کوچوک چکمچه استانبول معمولاً در اطراف دریاچه قدم می زنند تا شاهد غروب خورشید باشند. وقتی این اتفاق بیفتد ، مردم مکان مناسبی برای نشستن پیدا می کنند و می توانند چای خوشمزه ترکی شاهد این منظره بسیار زیبا باشند. این یکی از اصلی ترین ظرافت هایی است که Küçükçekmece برای ارائه دارد و برای همین کاملاً محبوب است.

این دریاچه یکی از مقاصد اصلی برای افراد محلی استانبول در طول تعطیلات آخر هفته محسوب می شود. مردم قبلاً برای ماهیگیری یا شنا در آنجا ازدحام می کردند ، در حالی که بچه ها می توانند از جنگل های آنجا لذت ببرند و یا می توانند از منظره دریاچه لذت ببرند.

کوچوک چکمجه استانبول  یکی از مناطق‌ غربی در قسمت اروپایی استانبول در حوالی دریاچه‌ای با همین نام است که از غرب با منطقه آوجیلار و دریاچه از شمال با منطقه باشاک شهیر از شرق با باغچه اولر و باجیلار از جنوب با منطقه باکرکوی و دریای مرمره همسایه است.

منطقه کوچوک چکمجه در یک منطقه کم موج و دشت‌های گسترده پخش شده است که سواحل دریایی دریاچه به جهت داخل افزایش می‌یابد. ارتفاع تپه‌های شمال منطقه کوچوک چکمجه به ۲۰۰ متر می‌رسد که ظاهری متمایز دارند. دریاچه کوچوک چکمجه یکی از تالاب‌های نادر در جهان است و یک شگفتی طبیعی به حساب می‌آید.

ساخت‌وسازهای مسکن انبوه به طور گسترده از دهه ۱۹۹۰ شتاب بیشتری گرفته است. ساخت‌وسازها در بخش بزرگی از منطقه مطابق با اصول و نقشه‌بندی متعارف و شرایط فنی اصولی ساخته می‌شود.

یکی از ویژگی‌های اجاره آپارتمان لوکس در کوچوک چکمجه استانبول یکساله تک خوابه در این منطقه عبور بزرگراه ترانزیت اروپا  از این منطقه می‌باشد که به علت کوتاه شدن زمان حمل و نقل اهمیت ویژه‌ای به این نقطه از استانبول بخشیده است.

همچنین سرمایه‌گذاری‌های انجام شده در منطقه صنعتی سازمان‌یافته باعث افزایش چشمگیر توسعه صنعت در این منطقه گردیده.

منطقه کوچوک چکمجه در اصل یک منطقه صنعتی متراکم است که با بیش از ۲۰۰ کارخانه بزرگ  واماکن صنعتی و تجاری و تقریباً ۱۰ هزار شرکت و کارگاه صنعتی در این منطقه ثبت گردیده است.

بنابراین می‌توان گفت که تراکم جمعیت از کارگران و خانواده‌های آنها تشکیل گردیده است. در منطقه کوچوک چکمجه استانبول ۴ مرکز بزرگ فرهنگی از قبیل مرکز فرهنگی جنت، مرکز فرهنگ و هنر هالکالی، مرکز فرهنگ و هنر صفاکوی و مرکز نمایش یحیی کمال مشغول به فعالیت می‌باشد.

در منطقه کوچوک چکمجه ۶۲ مدرسه ابتدایی و ۱۰ دبیرستان عمومی، ۸ دبیرستان حرفه‌ای، ۴ دبیرستان آناتولی و ۱۰ مهدکودک وجود دارد.
علاوه بر این ۱ مرکز آموزش عمومی، ۱ مرکز آموزش کارآموزی، ۱ مرکز آموزش بهداشتی، ۱ خانه معلم و ۳ خانه فرهنگی مجزا مشغول به فعالیت می‌باشند.
علاوه بر مدارس رسمی ۱۲ مدرسه خصوصی نیز وجود دارند که ۴ مورد از این ها مهدکودک ۳ مدرسه ابتدایی ۴ دبیرستان و ۱ مدرسه دبیرستان عصرگاهی نیز مشغول به فعالیت است.
دانشگاه آرنا استانبول دانشگاه آیدین استانبول و دانشگاه صباح الدین نیز در این منطقه است.
تیم بسکتبال منطقه کوچوک چکمجه از سال ۲۰۰۸ تا اکنون یکی از تیم‌های مطرح ورزشی این منطقه است که حضوری فعال در لیگ ترکیه دارد.

یک استادیوم فوتبال نیز به نام küçükçekmece نیز ساخته و مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

با اجاره آپارتمان لوکس در کوچوک چکمجه استانبول یکساله تک خواب به دلیل دسترسی بسیار راحت به ۲ اتوبان پر تردد و معروف استانبول مانند E5 و E8 در منطقه‌ای قرار دارد که دسترسی به این منطقه از استانبول را راحت‌تر کرده است.

همچنین دسترسی به خطوط متروباس از کلیه محلات منطقه کوچوک چکمجه به وسیله دلموش های موجود در این مناطق بسیار ساده و راحت است با این اجاره آپارتمان لوکس در کوچوک چکمجه استانبول یکساله تک خواب میتوان برای اقامت توریستی یک ساله ترکیه نیز اقدام کرد.

خط قطار این منطقه در تاریخ ۱۳ مارس ۲۰۱۹ مورد بازگشایی قرار گرفت و هم‌اکنون محله هالکالی در منطقه کوچوک چکمجه تا ایستگاه گبز Gebzeخدمات‌رسانی انجام می‌گردد.

تمام مراکز خرید منطقه کوچوک چکمچه به همراه آدرس

مرکز خرید آرمونی پارک استانبول

مرکز خرید آرمونی پارک

مرکز خرید آرمونی پارک منطقه کوچوک چکمجه استانبول در سال ۲۰۰۸ با مساحتی بالغ بر ۷۱ هزار متر مربع در غرب شهر استانبول گشوده شد. در این مرکز خرید پیشرفته بیش از ۱۰۱ فروشگاه تجاری مشغول به فعالیت می‌باشند. این مرکز خرید همچنین دارای امکانات فراوان دیگری همچون کافه، رستوران سالن کنفرانس شهر بازی و دیگر امکانات می‌باشد. یکی از ویژگی‌های برجسته‌ی این مرکز خرید فاصله ‍۱۰ دقیقه‌ای آن به فرودگاه آتاتورک می‌باشد.

 آدرس:Tevfik Bey, Halkalı Cd No:130, 34295 Küçükçekmece/İstanbul, Turkey

مرکز خرید آرنا پارک استانبول

مرکز خرید آرنا پارک

مرکز خرید آرنا پارک شهر استانبول مهم‌ترین مرکز خرید منطقه کوچوک چکمجه این شهر در غرب شهر استانبول ترکیه به حساب می‌آید. این مرکز خرید مدرن در محله آتاکنت منطقه کوچوک چکمجه واقع شده که از مرکزیت خوبی برخوردار می‌باشد. مرکز خرید آرنا پارک از جمله مراکز خرید مشهور در نیمه غربی شهر استانبول می‌باشد که توانسته ارتباط بسیار خوبی با مخاطبان خود از زمان افتتاح تا هم‌‌اکنون برقرار نماید.

 آدرس:Atakent, Çiçekli Vadi Cd. No:1, 34200 Küçükçekmece/İstanbul, Turkey

اماکن دیدنی و آثار تاریخی کوچوک چکمچه که با اجاره

اجاره ملک در کوچوک چکمجه استانبول سالانه در دسترس شما است

غار یاریمبورگاز

این اثر تاریخی در منطقه کوچوک چکمجه شهر استانبول واقع گردید. غار یاریمبورگاز کوچوک چکمجه غاری است که از اهمیت باستان‌شناسی و دیرینه‌شناسی قابل توجه است که در شهر استانبول ترکیه در غرب این شهر قرار گرفته است.

 آدرس:Güvercintepe, 34494 Başakşehir/İstanbul, Turkey

دریاچه کوچوک چکمجه استانبول  Küçükçekmece Gölü

دریاچه کوچوک چکمجه در ۲۴ کیلومتری غرب استانبول و در سواحل دریای مرمره واقع گردیده است. مساحت این دریاچه ۱۶ کیلومتر مربع می‌باشد. دریاچه کوچوک چکمجه آب خود را از سازلی دریافت می‌کند.

این مجموعه با مجموعه‌ای از دریای مرمره جدا می‌شود اما آب‌های اضافی با باریکه‌ای وارد دریای مرمره می‌شود.

موزه اتومبیل محمد ارسای

این موزه زیبا از جمله موزه‌های تخصصی اتومبیل‌های کلاسیک در کشور ترکیه می‌باشد که توسط مریم و محمد ارسای که فارغ‌التحصیل رشته مکانیک از دانشگاه آخن آلمان می‌باشند راه‌اندازی گردد. این مجموعه که در منطقه کوچوک چکمجه قرار دارد از برجسته‌ترین موزه‌ها در حوزه اتوسبیل کلاسیک می‌باشد که روزانه میزبان مخاطبان و بازدیدکنندگان خود می‌باشد.

 آدرس: Atatürk Mahallesi, No:178, İkitelli Cd, 34330 Küçükçekmece/İstanbul, Turkey

مجتمع فرهنگی صفاکوی

این مجتمع فرهنگی و هنری که با هدف تأمین نیازهای فرهنگی منطقه در سال ۲۰۰۹ تأمین گردید از مهم‌ترین مراکز فرهنگی شهر استانبول محسوب می‌شود که در منطقه کوچوک چکمجه شهر استانبول واقع گردیده است. این مرکز فرهنگی شامل کارگاه‌های آموزشی بسیاری می‌باشد که مورد توجه مخاطبان خود قرار گرفته است.

 آدرس:Tevfik Bey, Maslak Çeşme Cad., 34295 Küçükçekmece/İstanbul, Turkey

وضعیت آگهی: اجاره یکساله

نوع مسکن: اجاره ملک در کوچوک چکمجه استانبول سالانه تک خوابه 1+1

تعداد اتاق + سالن: 1+1

ناخالص / خالص: مترمربع 72/56

طبقه: 3

تعداد طبقات: 17

عمر ساختمان:2 سال ساخت

نوع گرمایش: مرکزی

لوازم منزل: فر و گاز دارد

تعداد حمام ها: 1

نوع ساختمان: بتن آرمه

وضعیت ساختمان: نوساز

وضعیت استفاده: تخلیه

در داخل سایت: رزیدانس Atakant 24

نوع سوخت: برق و گاز

مناسب جهت اخذ اقامت ترکیه به صورت توریستی یک ساله

4.8/5 - (29 امتیاز)
  • شهر استانبول
  • استان استانبول
  • محله اروپایی, کوچوک چکمجه

جزئیات

به روز شده در دسامبر 6, 2022 در 3:37 ب.ظ
  • قیمت: اجاره 9,000لیر
  • متراژ ملک: 72 مترمربع
  • اتاق خواب: 1
  • اتاق ها: 2
  • سرویس : 1
  • نوع ملک: آپارتمان, اجاره سالیانه
  • وضعیت ملک: بدون اشیاء, تک خواب

مقایسه ملک ها

مقایسه
Turkgasht
  • Turkgasht