آسان انتخاب کنید

اجاره سوئیت ارزان در میدان تکسیم استانبول

  • روزانه 1,300لیر
  • 0لیر/ماهیانه
خیابان استقلال

توضیحات

با تشکر از شما برای بازدید از سایت ترک گشت لازم است چند نکته را در مورد اجاره کوتاه مدت ملک در استانبول به خدمت شما برسانیم:

  1. قیمت ها برای اجاره کوتاه مدت به صورت حدودای ذکر شده است لذا برای دریافت قیمت دقیق با ما تماس گرفته و ضمن بیان تاریخ دقیق، مدت اقامت و تعداد نفرات قیمت دقیق واحدها را برای اجاره کوتاه مدت از ما دریافت کنید.
  2. مجموعه ترک گشت دارای خانه های کوتاه مدت بسیار زیادی است که در سایت ذکر نشده است لطفاً جهت دریافت فایل های بیشتر و متنوع تر با ما در ارتباط باشید.
  3. توجه داشته باشید که موجودی خانه ها و در دسترس بودن آنها وابسته به تاریخ مورد نظر شما می باشد و ممکن است در آن تاریخ هیچ کدام از این خانه ها موجود نباشد و خانه های دیگری برای اجاره کوتاه مدت شما در استانبول موجود باشد.
  4. برای اجاره کوتاه مدت در استانبول چه برای ویلا و چه برای خانه‌های آپارتمانی لطفاً از یک ماه قبل از آن با ما در ارتباط باشید برای اینکه قیمت و موجودی خانه ها از چند ماه قبل مشخص نمی باشد
  5. توجه داشته باشید که اگر برای خرید ملک به استانبول تشریف می آورید مجموعه ترک گشت طرف قرارداد بسیاری از شرکت های بزرگ ساختمانی در استانبول می باشد و بدون دریافت کمیسیون و هزینه‌های جانبی تیم وکلا و کارشناسان ما خرید شما را از پروژه های معتبر انجام خواهند داد. برای خرید ملک دست دوم در استانبول هم شرکت ما دارای بهترین آپارتمان ها با کمترین قیمت است.
  6. امور اقامتی و شهروندی شما را تیم ما در کوتاه ترین زمان ممکن برای شما و خانواده محترمان  توسط وکلای ترک ما انجام خواهد شد.
  7. خرید ملک در استانبول از طریق ترک گشت دارای گارانتی اجاره بلند مدت ملک و تضمین ارزش افزوده بالای ملک شما را به همراه دارد.
  8. اگر جهت تفریح و مسافرت به استانبول سفر می کنید مجموعه ما برگزارکننده تورهای متفاوت و ارزان قیمت در استانبول برای شما می باشد.

اجاره سوئیت ارزان در میدان تکسیم استانبول ظرفیت 2 نفر اجاره 1300 لیر برای اجاره هفتگی و ماهیانه: تماس

اگر به دنبال سوئیت ارزان قیمت در حوالی میدان تقسیم هستید

که دسترسی به کوی خیابان استقلال و مراکز خرید و کلاب های تفریحی داشته باشد.

این سوئیت و سایر آپارتمان های اجاره ای ترک گشت دارای همچنین موقعیت و همچنین قیمت مناسبی برای اقامت کوتاه مدت و تخفیف ویژه برای اقامت ماهیانه است

اگر به دنبال سوئیت | آپارتمان و حتی هتل شیک و ارزان به صورت روزانه | هفتگی | ماهیانه و یا کوتاه مدت در استانبول هستید جای درستی آمدید.

اجاره روزانه آپارتمان ارزان درحوالی مرکز در استانبول، اجاره روزانه سوئیت ارزان در استانبول ، اجاره روزانه هتل ارزان در استانبول

جهت اجاره سوئیت ارزان در میدان تکسیم استانبول با ما در ارتباط باشید

مزایای اجاره آپارتمان ارزان در استانبول

یکی از مهمترین فاکتورهایی که بایستی هنگام رفتن به ترکیه و اقامت در آن، مورد توجه قرار دهید، محل زندگی شما می باشد حال می­خواهد یک سفر کاری چند ماهه باشد یا موضوعات دیگر. چنانچه شما نیز به دنبال اجاره آپارتمان ارزان در استانبول هستید، توصیه می شود تا آخر این مطلب همراه ما باشید.

بسیاری از کسانی که عازم استانبول می شوند و برای مدتی قصد اقامت در این شهر را دارند، در آغاز مجبور به اقامت در یک هتل می شوند. اما از آنجایی که زندگی در هتل برای ماه ها، اصلا مقرون به صرفه نبوده و هزینه های هنگفتی را برای مسافران به همراه دارد، اجاره آپارتمان ارزان در استانبول راه حل بهتر و مناسب تری به نظر می رسد. امروزه در شهر استانبول، هرنوع اجاره نامه کوتاه مدت (روزانه، هفتگی و ماهانه) بسیار رواج یافته است که به اجاره نامه های فصلی هم معروف هستند.

البته هیچ قانون خاصی برای اجاره نامه های کوتاه مدت در این کشور لحاظ نشده، به این صورت که هم برای اجاره نامه های مسکونی و هم اجاره نامه های تجاری، شما میتوانید قراردادی ده ساله امضا کنید، حتی اگر شما به عنوان یک مستاجر، قراردادی چند ماهه یا یکساله امضا کنید، قانون به شما اجازه تمدید خودکار این قرارداد را به مدت ده سال می دهد، به این شرط که به مفاد قرارداد مثل پرداخت به موقع و … عمل کنید.

چنانچه مالک از مستاجر بخواهد که واحد مسکونی را تخلیه کند و مستاجر با این کار موافقت کند. در صورت عدم وجود دلایلی از قبیل صدمه زدن به ساختمان، پرداخت نکردن به موقع اجاره، استفاده غیرقانونی از ملک و …، قراردادهای اجاره در این کشور به مدت 10 سال به طور خودکار تمدید می شوند.

گفتیم که آپارتمان های استیجاری بسیاری در استانبول وجود دارند که اجاره نامه های طولانی مدت این آپارتمان ها عمدتا برای 1 یا 2 سال می باشد اما به طور خودکار در پایان دوره قابل تمدید هستند.

بسیاری از مردم بخصوص آن دسته از افرادی که در ترکیه مشغول کار هستند یا در حال استارت تجارت شان می باشند، به این نتیجه می رسند که اجاره آپارتمان ارزان در استانبول بهترین گزینه برای پاسخگویی به نیاز آنها خواهد بود.

چنانچه قصد دارید تنها به مدت چند سال در استانبول اقامت داشته باشید، اجاره آپارتمان ارزان در استانبول به صورت دراز مدت یا کوتاه مدت، بهترین راه برای شما خواهد بود، چرا که هزینه خرید و فروش آپارتمان و ضررهای احتمالی این کار، ممکن است فراوان باشد.

امروزه بسیاری از کسانی که به دنبال رونق کسب و کار و تجارت شان در کشور ترکیه هستند، شهر مدرن و زیبای استانبول را برای رسیدن به این هدف انتخاب می کنند. به ویژه در سال های اخیر این شهر مقصد بسیاری از ایرانیان، هم برای گردش و تفریح و هم راه اندازی کار و تجارت بوده است. بسیاری از این گردشگران ابتدا به صورت موقتی در استانبول حضور یافته و به بررسی اوضاع و شرایط کار و زندگی در آنجا می پردازند تا در صورتی که مورد پسندشان بود برای اقامت دائمی در این کشور و شهر اقدام نمایند و در این تایم موقتی اجاره آپارتمان ارزان در استانبول در یکی از محله های متوسط استانبول بهترین گزینه است.

رنج قیمت اجاره آپارتمان ارزان تقسیم در استانبول

هزینه اجاره آپارتمان ارزان در تکسیم استانبول که تک خوابه هم باشد، حدودا از 15000 لیر در ماه شروع میشود و با توجه به محله ای که در آن واقع است متغیر خواهد بود. البته شایان ذکر است که هزینه های زندگی در این شهر لوکس و زیبا، فقط مربوط به هزینه اجاره آپارتمان و فراهم کردن مکانی برای اقامت نیست، بلکه هزینه هایی از قبیل خورد و خوراک، حمل و نقل و … را نیز بایستی در نظر گرفت، اما در کل با یک حساب سرانگشتی می توان دریافت که قیمت های هزینه اجاره آپارتمان ارزان و دیگر هزینه های روزمره در این شهر نسبت به کشور خودمان به خصوص تهران بسیار مناسب تر و منطقی تر است.

البته قیمت اجاره خانه ارزان در میدان تقسیم استانبول بر اساس محله و نیز متراژی که دارد، نزدیکی به شهر و برخی پارامترهای دیگر متغیر است. ارزانترین آپارتمان های اجاره ای این شهر را هم می توانید در ایلچه‌های آرناووت کوی و اسنیورت پیدا کنید. جالب است بدانید در این مناطق با اینکه قیمت ها نسبت به برخی مناطق دیگر، پایینتر است، اما آپارتمان­ها نوساز بوده و از کیفیت و زیبایی مطلوبی برخوردارند. دلیل پایین بودن قیمت اجاره آپارتمان در این مناطق هم بیشتر دور بودن آنها از مرکز شهر می باشد. پس توصیه میکنیم قبل از رفتن به این شهر و صرف هزینه های نجومی در هتل ها و مسافرخانه های آن، به فکر اجاره ی آپارتمانی ارزان قیمت باشید تا هم نگرانی و دغدغه ای از این بابت ایجاد نشود و هم از سفر خود نهایت لذت را ببرید.

4.2/5 - (15 امتیاز)
  • شهر استانبول
  • استان استانبول
  • محله اروپایی, استقلال, بی اوغلو, تکسیم, مرکز شهر

جزئیات

به روز شده در آوریل 11, 2024 در 9:00 ب.ظ
  • قیمت: روزانه 1,300لیر
  • متراژ ملک: 20 مترمربع
  • اتاق خواب: 0
  • اتاق: 1
  • سرویس : 1
  • نوع ملک: اجاره روزانه, سوئیت
  • وضعیت ملک: با اشیاء, سوئیت

مقایسه ملک ها

مقایسه
Turkgasht
  • Turkgasht