آسان انتخاب کنید

اجاره روزانه سوئیت لوکس در میدان تکسیم استانبول

  • روزانه 2,500لیر
  • 0لیر/ماهیانه
تکسیم
با اشیاء سوئیت اجاره 1+0 اجاره کوتاه مدت
اجاره روزانه سوئیت لوکس در میدان تکسیم استانبول
تکسیم
  • روزانه 2,500لیر
  • 0لیر/ماهیانه

توضیحات

اجاره روزانه سوئیت لوکس در میدان تکسیم استانبول در محله هارییه اجاره روزانه 2500 لیر و قیمت اجاره یک ماهه تماس لیر و ظرفیت 2 نفر فول مبله

با تشکر از شما برای بازدید از سایت ترک گشت لازم است چند نکته را در مورد اجاره کوتاه مدت ملک در استانبول به خدمت شما برسانیم:

قیمت ها برای اجاره کوتاه مدت به صورت حدودای ذکر شده است لذا برای دریافت قیمت دقیق با ما تماس گرفته و ضمن بیان تاریخ دقیق، مدت اقامت و تعداد نفرات قیمت دقیق واحدها را برای اجاره کوتاه مدت از ما دریافت کنید.

مجموعه ترک گشت دارای خانه های کوتاه مدت بسیار زیادی است که در سایت ذکر نشده است لطفاً جهت دریافت فایل های بیشتر و متنوع تر با ما در ارتباط باشید.

توجه داشته باشید که موجودی خانه ها و در دسترس بودن آنها وابسته به تاریخ مورد نظر شما می باشد و ممکن است در آن تاریخ هیچ کدام از این خانه ها موجود نباشد و خانه های دیگری برای اجاره کوتاه مدت شما در استانبول موجود باشد.

برای اجاره کوتاه مدت در استانبول چه برای ویلا و چه برای خانه‌های آپارتمانی لطفاً از یک ماه قبل از آن با ما در ارتباط باشید برای اینکه قیمت و موجودی خانه ها از چند ماه قبل مشخص نمی باشد

توجه داشته باشید که اگر برای خرید ملک به استانبول تشریف می آورید مجموعه ترک گشت طرف قرارداد بسیاری از شرکت های بزرگ ساختمانی در استانبول می باشد و بدون دریافت کمیسیون و هزینه‌های جانبی تیم وکلا و کارشناسان ما خرید شما را از پروژه های معتبر انجام خواهند داد. برای خرید ملک دست دوم در استانبول هم شرکت ما دارای بهترین آپارتمان ها با کمترین قیمت است.

 امور اقامتی و شهروندی شما را تیم ما در کوتاه ترین زمان ممکن برای شما و خانواده محترمان  توسط وکلای ترک ما انجام خواهد شد.

 خرید ملک در استانبول از طریق ترک گشت دارای گارانتی اجاره بلند مدت ملک و تضمین ارزش افزوده بالای ملک شما را به همراه دارد.

اگر جهت تفریح و مسافرت به استانبول سفر می کنید مجموعه ما برگزارکننده تورهای متفاوت و ارزان قیمت در استانبول برای شما می باشد.

اجاره روزانه سوئیت در میدان تکسیم استانبول استودیوی ما که توسط یک معمار خوش ذوق طراحی شده و در یک ایستگاه مترو تا میدان تکسیم و 5 دقیقه پیاده روی از نیشان تاشی واقع شده است ، تمام آنچه را که در یک سفر استانبول نیاز دارید به شما ارائه می دهد. مخصوصاً برای زوج ها عالی است.

فضا:

استودیوی ما یک ملک منحصر به فرد به تمام معناست که در تصاویر مشاهده می شود.اجاره روزانه سوئیت در میدان تکسیم استانبول دارای نورپردازی عالی ، دو میز شیشه ای بزرگ هم برای غذاخوری و هم برای کار. بسیاری از کمدها و کشوها برای دور ریختن وسایل شما بسیار مفید هستند. دارای یک تخت دونفره بسیار راحت است که می تواند در طول روز به عنوان نیمکت استفاده شود. نیمکت دیگری وجود دارد که می توانید بعد از پیاده روی طولانی و قبل از آماده شدن برای عصر استراحت کنید.

ما یک آشپزخانه کوچک و زیبا داریم که پشت کمد پنهان شده است. شما فقط زمانی که نیاز به استفاده از آن دارید آن را مشاهده می کنید. یک یخچال کوچک وجود دارد که برای سفر شما بیش از حد کافی خواهد بود. حمام ما دارای دری است مانند دری که می توانید در کشتی پیدا کنید. خیلی جالبه باید بگم حمام خود یک حمام کاربردی است.
با اجاره روزانه سوئیت در میدان تکسیم استانبول به طور کلی ، این مکانی است که می توانید از تعطیلات خود لذت ببرید و به راحتی به هر مکانی که استانبول نشان می دهد دسترسی آسان داشته باشید. ما مطمئن هستیم که از آن لذت خواهید برد و با بسیاری از خاطرات خوب به خانه باز خواهید گشت.

دسترسی مهمان:

این آپارتمان به عنوان کل آپارتمان/ملک اجاره می شود. مهمانان ما به هر فضا یا منطقه ای در داخل آپارتمان دسترسی دارند. منطقه مشترکی وجود ندارد. این یک استودیو است و تا زمانی که می خواهید بمانید همه به شما تعلق دارد.

تعامل با مهمانان:

با اجاره روزانه سوئیت در میدان تکسیم استانبول در هنگام ورود و خروج حضور خواهیم داشت. به محض ورود ، ما آپارتمان را به شما معرفی می کنیم و به شما در جهت گیری بهتر از اقامت خود کمک می کنیم. خوشحال می شویم اطلاعاتی در مورد محله و استانبول به شما ارائه دهیم. پس از آن ، در طول اقامت خود ، تمام آپارتمان خصوصی شما خواهد بود. اما ما هر دو بسیار نزدیک به هم زندگی می کنیم ، به این معنی که هر زمان که به کمک ما احتیاج داشتید می توانیم در اسرع وقت بیاییم.

به عنوان میزبان شما ، ما همیشه خوشحال می شویم که اطلاعات و نکاتی در مورد شهر بزرگ خود به شما ارائه دهیم ، چند پیشنهاد ارائه دهید. ما خوشحال خواهیم شد که در درخواست ها و خواسته های شما نیز به شما کمک کنیم.

همسایه:

این سوئیت در هاربیه واقع شده است که یک ایستگاه مترو است و 15 دقیقه پیاده روی با میدان تقسیم فاصله دارد. در هاربیه ، هر چیزی را که نیاز دارید در فاصله پیاده روی پیدا خواهید کرد.

محله مجلل نیسانتاسی ؛ که برای زندگی خیابانی ، کافه ها ، مارک های درجه یک و سرگرمی شهرت دارد ، پنج دقیقه پیاده روی است.
منطقه بی اوغلو ، تقسیم یا خیابان استقلال (خوب ، هرکدام را که تماس بگیرید ، ما به همان منطقه در استانبول اشاره می کنیم. این را در نظر داشته باشید) منطقه اصلی تفریحی مرکز شهر است.

در بیوگلو گزینه های بیشماری برای هنر ، غذا خوردن ، نوشیدن ، موسیقی زنده ، بارها ، باشگاه ها وجود دارد و شما نام آن را … می توانید 5 سال در استانبول زندگی کنید و احتمالاً هر روز در مکانی متفاوت غذا بخورید و بنوشید.

دسترسی ها:

با اجاره روزانه سوئیت در میدان تکسیم استانبول ایستگاه مترو عثمانبی تنها دو دقیقه با شما فاصله دارد. شما می توانید پس از یک توقف به میدان تکسیم بروید و با ایستگاه تراموای کاباتاش با فونی جولر متصل شوید.
دسترسی به سلطان احمد (منطقه شهر قدیمی) و همچنین با مترو با اتصال به تراموا بسیار آسان است. پیشنهاد می کنیم چند روز کامل را گذرانده و از ایاصوفیه ، مسجد آبی ، کاخ توپکاپی ، آب انبار باسیلیکا و بازار بزرگ دیدن کنید. تا زمانی که بپرسید ، می توانیم با توصیه ها کمک کنیم 🙂

سایر نکات قابل توجه:

*** آپارتمان ما تنها 5 دقیقه پیاده روی از ICC (مرکز کنگره استانبول) فاصله دارد. بنابراین ، اگر به این منظور از شهر ما دیدن می کنید ، این مکان عالی است برای اجاره روزانه سوئیت در میدان تکسیم استانبول.

4.1/5 - (25 امتیاز)
  • شهر استانبول
  • استان استانبول
  • محله اروپایی, تکسیم, مرکز شهر

جزئیات

به روز شده در دسامبر 30, 2023 در 2:28 ب.ظ
  • قیمت: روزانه 2,500لیر
  • متراژ ملک: 50 مترمربع
  • اتاق خواب: 1
  • سرویس : 1
  • نوع ملک: آپارتمان, اجاره روزانه, سوئیت
  • وضعیت ملک: با اشیاء, سوئیت

مقایسه ملک ها

مقایسه
Turkgasht
  • Turkgasht