آسان انتخاب کنید

خرید خانه در استانبول با قیمت ارزان در 1399

خرید خانه در استانبول
خرید خانه در استانبول با قیمت ارزان

خرید خانه در استانبول با قیمت ارزان

معرفی محله های استانبول جهت خرید ملک

خرید خانه در استانبول با قیمت ارزان زیاد دور از ذهن نیست ; شاید خیلی اوقات پیش خودتون فکر کردید که خب ترکیه این همه جا هست ; از کجا بدونیم کجا خونه بخریم که ارزش داشته باشه؟ کدوم مناطقش خوبن ؟ رشد و امکانات شهری کدوم منطقه بیشتر هست ؟ و … ; هزاران سوال دیگه که تو ذهنتونه حالا ما میخوایم با این مطلب سوالات شما را پاسخ بدیم .

برای کسانیکه در استانبول به دنبال خرید خانه در استانبول با قیمت ارزان هستند ; این محلات رو پیشنهاد میدیم:

همزمان با افزایش جمعیت استانبول، شیوه ها و قیمتهای خرید مسکن نیز تنوع بیشتری یافت ; خرید خانه با قیمت پایین بدون اینکه بودجه تون رو تحت تاثیر قرار بده امکانپذیر هست.

در این مطلب تلاش کردیم محلاتی رو که میتونید با قیمت پایین خونه بخرید رو معرفی کنیم:

بیلیک دوزو :

بیلیک دوزو یکی از محلاتیست که روزبروز در حال رشد بوده و بین مردم محبوبیت پیدا کرده ; در این محل آپارتمان ها و مجتمع های شیک واقع شده است و در مقایسه با مناطق دیگر از قیمت پایینتری برخوردار است ; بعد از یک بررسی دقیق میتونید در این محله خانه ای با قیمت مناسب برای خودتون پیدا کنید.

خرید خانه در استانبول با قیمت ارزان در بیلیک دوزو

اسن یورت:

یکی از محلاتی که در زمینه ی خرید خانه در استانبول پیشتاز هست ; گزینه های مناسب زیادی مورد بحث هست ; خانه هایی که در اسن یورت وجود دارند نسبت به دیگر مناطق استانبول از قیمت پایینتری برخوردار هستند ; به طور متوسط قیمت خانه در این محل بین ۲۰۰ هزار تا ۵۰۰ هزار لیر میباشد.

خرید خانه در استانبول با قیمت ارزان در اسنیورت

قاضی عثمان پاشا:

یکی از محلاتی که نسبت به سایر مناطق خرید خانه در استانبول از تحولات شهری بیشترین تاثیر رو گرفت ; قاضی عثمان پاشا ، میباشد ; اگر قصد خرید خانه با یک قیمت مناسب رو دارید یکی از مناطقیست که قبل از هر جایی باید بررسی کنید.

قیمت خانه در این منطقه بین ۱۵۰ هزار تا ۴۰۰ هزار لیر متغیر است.خرید آپارتمان در استانبول

خرید خانه در استانبول با قیمت ارزان در قاضی عثمان پاشا

سیلیوری:

منطقه ی سیلوری حدود ۷۰ کیلومتر از مرکز شهر فاصله دارد ; برای کسانیکه به دنبال خانه ی ارزان هستند یک منطقه ی  ایده آل هست ; در غرب این منطقه چورلو و اِرِلی واقع شده است.

یکی از مناطقیست که در نقطه ی پایانی شهر واقع شده است; ولی بسیار آرام بوده و برای  کسانی که بدنبال زندگی در طبیعت و آرامش هستند ایده آل میباشد.

قیمت خانه به طور متوسط بین ۱۰۰ تا ۴۰۰ هزار متغیر است.

خرید خانه در استانبول با قیمت ارزان  در سیلوری

توزلا:

برای کسانیکه میخواهند در سمت آناتولی صاحب خانه شوند ; در منطقه ی توزلا گزینه های زیادی برای خرید خانه در استانبول وجود دارد ; متوسط قیمت خریدخانه در این منطقه بین ۲۲۰ تا ۷۰۰ هزار لیر هست .

خرید خانه در استانبول با قیمت ارزان در توزلا

کارتال :

منطقه ی کارتال که در سواحل دریای مرمره واقع شده است ; در عین حال با پندیک و سولطان_ بِیلی همسایه است ; مسیر ساحلی این منطقه وسیع بوده و برای خریداران گزینه های زیادی ارائه میدهد ; نسبت به بودجه تون میتونید خانه ای با قیمت متوسط بین ۲۰۰ تا ۳۰۰ هزار لیر پیدا کنید.

خرید خانه در استانبول با قیمت ارزان در کارتل

خرید آپارتمان در استانبول

کورت کوی :

این منطقه با شیله ، توزلا و سولطان بیلی همسایه است ; به خاطر نزدیکی به توزلا و فرودگاه سابیحا گوکچن جزء مناطقیست که مورد ترجیح است ; اگر بدنبال خرید خانه در استانبول ارزان هستید میتوانید به این منطقه سری بزنید ; قیمت خانه در این منطقه بین ۱۷۰ تا ۴۰۰ هزار لیر متغیر است.

خرید خانه در استانبول با قیمت ارزان در کورتکوی

سولطان بیلی :

از منطقه ی سلطان بیلی که در سمت آناتولی واقع شده است ; مهمترین راههای ارتباطی استانبول عبور میکند و از این نظر منطقه ی مهمی به حساب می آید.

علاوه بر آن قیمت خانه نیز نسبت به مناطق دیگر پایینتر است ; قیمت خرید خانه در این منطقه بین ۱۶۰ تا ۴۰۰ هزار لیر میباشد.

خرید خانه در استانبول با قیمت ارزان در سلطان بی

مزایا و معایب خرید خانه در ترکیه به صورت اقساطی در 2020

آشنایی با انواع آپارتمان در ترکیه در سال 2020

به این مطب امتیاز بدهید

مقایسه ملک ها

مقایسه