آسان انتخاب کنید

اقامت ترکیه با خرید ملک سال 2020

اقامت ترکیه با خرید ملک در شهرهای بزرگ مانند استانبول ، انتالیا ، انکارا ، ازمیر بصورت یکساله و بنا به تشخیص مامور اداره مهاجرت حتی دو ساله صادر میشود مدارک دیگری مانند سو پیشینه ،گواهی سلامت نیز بنا به تشخیص ممکن است خواسته شود اقامت ترکیه به افراد درجه یک همسر،فرزندان زیر ۱۸ اعطا میشود
خرید ملک در ترکیه

اقامت ترکیه با خرید ملک

راهی آسان و بی دردسر برای اقامت ترکیه

اقامت ترکیه با خرید ملک در شهرهای بزرگ مانند استانبول ، انتالیا ، انکارا ، ازمیر بصورت یکساله و بنا به تشخیص مامور اداره مهاجرت حتی دو ساله صادر میشود مدارک دیگری مانند سو پیشینه ،گواهی سلامت نیز بنا به تشخیص ممکن است خواسته شود اقامت ترکیه به افراد درجه یک همسر،فرزندان زیر ۱۸ اعطا میشود

آیا اقامت ترکیه با خرید ملک  میتواند به شهروندی ختم شود؟

حواب این سوال در گرو به عمل آوری دو شرط مهم است اول اینکه پنج سال پیاپی اقامت ترکیه از طریق شخص تمدید شود و فاصله ای بین سالها نباشد دوم اینکه مدراک مستند دال بر دارابودن درامد  طی ۵ سال ارائه نماید این مدارک میتواند درامد از ایران باشد میتواند بصورت قانونی درامد از ترکیه به رویت دولت ترکیه برسد.

اقامت ترکیه با خرید ملک
“مسولیت زندگیتان را به عهده بگیرید.
این را بدانید … فقط شما هستید که میتوانید خودتان را به جایی که میخواهید برسانید، نه هیچکس دیگری”
__لِس براون

اقامت ترکیه با خرید ملک چه مزایایی دارد؟

اقامت ترکیه با خرید ملک به شما شماره ملی اتباع خارجی دریافت کرده که با استفاده از این شماره ملی امکان افتتاح حساب بانکی در ترکیه ، ثبت نام در مدارس دولتی و خصوصی ،امکان به جریان انداختن پرونده های در ادارات و سازمانهای دولتی ، ثبت شرکت و فعالیتهای سرمایه گذاری ، امکان استفاده از تسهیلات بانکی و تقریبا کلیه موارد که برای یک شهروند ترک از ان برخوردار است میتوانید برخوردار شوید

اقامت ترکیه با خرید ملک از چه خدماتی برخوردار نیستید؟

مجوز کار ترکیه

پروسه دریافت مجوز کار ترکیه ارتباط مستقیمی به خرید ملک در ترکیه ندارد برای دریافت مجوز کار درترکیه یا باید شخصا نسبت به ثبت شرکت در ترکیه اقدام نمایید و پس از آن پروسه مجوز کار را درخواست کنید یا بایدشرکتی در ترکیه که جداقل ۵ نیروی ترک را داشته باشد نسبت به اخذ مجوز کار برای شما اقدام نماید نکته مهم این است که با اقامت ترکیه با خرید ملک کلیه پروسه های قانونی در ترکیه انجام میشود ولی اگر شما اقامت در ترکیه نداشته باشید و خواهان اخذ مجور کار باشید بخشی از پروسه در ایران در سقارت ترکیه انجام خواهد شد.

اقامت ترکیه با خرید ملک
“من از کارهایی که کردم هیچوقت پشیمان نمی شوم،
اما از شانس هایی که برای انجام یک سری کارها داشتم و هیچ کاری باهاشون نکردم پشیمانم.”
__ ناشناس

با خرید ملک در ترکیه میتونیم مستقیم شهروندی ترکیه بگیریم و ۸ سال تمدید نکنیم ؟

خبر خوب به شما اینه که بله ، اما شرایطی داره که وارد لینک زیر بشید و مطالعه کنید .

انواع اقامت در ترکیه:

اقامت سرمایه گذاری:

شما تا هر سقف خریدی از 150هزار لیر به بالا می توانید این نوع اقامت را از طریق وکلای مجرب شرکت بزرگ ما اخذ کنید و تا زمانی که سند مالکیت بنام شما باقی باشد این اقامت تمدید خواهد شد.

اقامت از طریق خرید ملک: شما میتوانید با خرید و مالکیت یک سوئیت به مبلغ حداقل 150هزار لیر، از طریق وکلای گروه آرکا اقامت سرمایه گذاری را در کشور ترکیه و شهر استانبول اخذ نمایید. شروع قیمت های ما در آپارتمانهای یک خوابه 250هزار لیر می‌باشد که پروسه کاری جهت خرید شما از سه روز تا یک هفته زمان خواهد برد. سند مالکیت بنام شما انتقال قطعی خواهد یافت و پروسه اخذ اقامت شما آغاز و در نهایت بین 45 روز تا 3 ماه کارت اقامت تحویل شما خواهد شد. باید توجه داشت که این اقامت تا زمانی که سند مالکیت ملک ارائه شده بنام شما است معتبر بوده و سالیانه توسط دولت ترکیه تمدید خواهد شد.

شما میتوانید با حداقل سرمایه گذاری اقامت خود را اخذ و واحد خریداری شده را با عقد قرارداد اجاره واگذار و واحد مورد انتخاب خود را اجاره کنید. این روش برای کسانی توصیه می‌شود که قصد سرمایه گذاری کمتری را در شهر استانبول دارند.باید توجه داشت که اخذ اقامت از طریق خرید املاک نه تنها در ترکیه بلکه در تمامی کشورهای دنیا مطمئن ترین راه دست یابی به اقامت آن کشور خواهد بود.

اقامت ترکیه با خرید ملک
“یکی از کلید های موفقیت، داشتن نظم در انجام دادن کارهایی است که باید انجام دهید؛
حتی اگر میلی به انجامش ندارید… اما میدانید مهم هستند و باید انجام شوند.”
__برایان تریسی

اقامت توریستی:

این نوع اقامت از طریق عقد قرارداد اجاره و یا ثبت شرکت برای شما میسر خواهد بود اما روی قرارداد اجاره هیچ تضمینی در تمدید برای سال های آینده وجود ندارد ولی بر روی ثبت شرکت معتبرتر خواهد بود. هزینه این اقامت توسط گروه ما 15هزار لیر خواهد بود

اقامت دائم یا کسب حق شهروندی:

این نوع را تابعیت میگویند و با خرید و سرمایه گذاری 250هزار دلار و‌ پس از مراحل کارشناسی رسمی توسط وکلای ترک مجرب ما برای شما در مدت 3 الی 4ماه اخذ می گردد.

اقامت از طریق ثبت شرکت و کارآفرینی در ترکیه:

اقامت از طریق ثبت شرکت یک پروسه کاملا تخصصی ست ، طبق قانون مصوب فوریه 2012 کلیه اتباع خارجی می‌توانند با ثبت شرکت و ایجاد کار و کارآفرینی اقدام به اخذ اقامت کنند، که این موضوع با داشتن اقامت کاری متفاوت است.

قیمت خرید خانه در ترکیه به پول ایران (2020)

آشنایی با انواع آپارتمان در ترکیه در سال 2020

به این مطب امتیاز بدهید

مقایسه ملک ها

مقایسه